Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Od stycznia zdrożeją reklamy w stacjach Grupy RMF

Ceny reklam w RMF FM wzrosną średnio o 7,9 proc. (fot. materiały prasowe)

Grupa RMF od stycznia 2023 roku podnosi ceny reklam w RMF FM, RMF Maxx i RMF Classic. Poprzednią podwyżkę nadawca wprowadził w marcu 2022 roku.

"Wprowadzając nowe cenniki Grupa RMF brała pod uwagę nie tylko rekordowe wyniki słuchalności, ale też popyt na reklamę radiową oraz dynamicznie zmieniającą się sytuację gospodarczą" - podała Grupa RMF w komunikacie.

Ceny reklam w RMF FM wzrosną średnio 7,9 proc. Za 30-sekundowy spot w najdroższym paśmie (w piątki między 7 a 10) trzeba będzie zapłacić 56 tys. zł, tj. o 5,5 proc. więcej, niż dotychczas. Średnia podwyżka w RMF Maxx wyniesie 7,6 proc., a w RMF Classic - 8 proc. 

Grupa RMF "w obliczu dynamicznej rzeczywistości gospodarczej i rynkowej" zdecydowała, że od 2023 roku jej cenniki ogłaszane będą zazwyczaj na okresy dwumiesięczne (dotychczas kwartalne) i będą publikowane z wyprzedzeniem około czterotygodniowym.

Czytaj też: TVN z powodu meczu Polaków przesuwa emisję "Top model" o blisko pół godziny

"Pozwoli nam to lepiej reagować na kondycję rynku reklamy i zmiany inflacyjne, przy jednoczesnym zachowaniu dużej przewidywalności kosztów kampanii w naszych stacjach" - wyjaśnił w komunikacie Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.

Cenniki zimowe w Grupie RMF obowiązywać będą od 9 stycznia do 26 lutego 2023 roku.

Wśród nowości w polityce handlowej Grupy RMF znalazły się: możliwość wyróżnienia ostatniej reklamy w bloku reklamowym specjalnym dżinglem oraz pozycjonowanie wskazania sponsorskiego (w przypadku, gdy audycja ma więcej niż jednego sponsora).

W lipcu 2022 roku Grupa RMF ogłosiła, że jesienią utrzyma ceny reklam na takim samym poziomie jak wiosną i latem. Jesienią zdrożały reklamy w Eurozecie, Polskim Radiu, Grupie Radiowej Agory, Time i Audytorium 17.  

(KOZ, 30.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.