TVN utrzymuje pozycję lidera w paśmie "Mam talent" w grupie ogólnej i komercyjnej
Emitując "Mam talent", TVN miał średnio 12,62 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)
14. edycja programu rozrywkowego "Mam talent" przyciągała do TVN średnio 1,61 mln widzów - o ok. 250 tys. mniej, niż 13. przed rokiem.
TVN pokazywał nową edycję programu w soboty o 20, od 3 września do 26 listopada. Najwięcej widzów - 1,77 mln - przyciągnął odcinek z 22 października.
Emitując "Mam talent", TVN miał średnio 12,62 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 11,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Czytaj też: TVN z powodu meczu Polaków przesuwa emisję "Top model" o blisko pół godziny
Dzięki "Mam talent" TVN był liderem oglądalności w soboty między 20 a 22 - zarówno w grupie ogólnej (11,38 proc.), jak i w komercyjnej (10,92 proc.). Jego przewaga nad telewizyjną Dwójką była jednak niewielka - TVP 2 notował odpowiednio 11,27 proc. i 10,88 proc.
14. edycję programu wygrał 13-letni akordeonista Miłosz Bachonko.
Poprzednią edycję "Mam talent" jesienią 2021 roku oglądało w TVN średnio 1,86 mln widzów.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 30.11.2022)