Reklama Pilsner Urquell z Marcinem Kydryńskim w telewizji
Ruszyła kampania piwa Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska) z Marcinem Kydryńskim.
Reklama przygotowana przez agencję reklamową Gruppa66 Ogilvy i jej dyrektora kreatywnego Michała Nowosielskiego jest emitowana przez m.in. TVP, TVN, TVN 24, Polsat i kanały tematyczne. Media zaplanował i kupił Starcom. Scenografię spotu przygotował Allan Starski, a wyreżyserował go Michał Sabliński. Kompania Piwowarska zaprosiła do udziału w reklamie Marcina Kydryńskiego, bo jego wizerunek i muzyka jazzowa, którą promuje, pasują do wizerunku marki Pilsner Urquell. Marka ta jest też sponsorem ”Sjesty”, audycji Kydryńskiego w Programie III Polskiego Radia. Poza tym firma chciała, by w reklamach tego piwa z kategorii premium wystąpiła osoba, która jest uznana za eksperta w swojej dziedzinie. Kompania Piwowarska nie zdradza, do kiedy potrwa kampania.(MAZ, 28.12.2006)
