Jacek Laskowski i Sebastian Mila w produkcji branded content marketingu
"Gra na Maksa" to produkcja branded content marketingu (fot. materiały prasowe)
Na czterech antenach TVP i w internecie w czasie mundialu oglądać można drugi sezon miniserialu komediowego "Gra na Maksa".
"Gra na Maksa" to seria komediowych scen z życia trzydziestolatków, Maksa i Ali (granych przez Marcina Korcza i Karolinę Bacię), których perypetie codziennego życia komentowane są przez dwóch stałych bohaterów - komentatorów piłkarskich Jacka Laskowskiego i Sebastiana Milę. Ich obecność w większości scen stanowi główny element komiczny serialu, jakim są parodie typowych komentatorów ze wszystkimi ich charakterystycznymi cechami. Tematy odcinków skupiają się dookoła zagadnień damsko-męskich, a akcja toczy się w trakcie trwania Mistrzostw Świata w piłce nożnej.
Serial nadawany będzie do zakończenia mundialu w Katarze w dniach meczowych w TVP 1, TVP 2, TVP Rozrywka i TVP Kobieta, a także na TVP VOD.
"Gra na Maksa" to kolejna produkcja TVP w obszarze branded content marketingu. "Nieustannie pracujemy nad nowymi produktami dla klientów, którzy na dojrzałym rynku TV oczekują coraz bardziej niestandardowych i wyróżniających sposobów na dotarcie do widza" - wyjaśniła w komunikacie Ewelina Czuba, dyrektorka biura reklamy TVP.
Projekt zrealizowany został we współpracy z partnerami (Orange Polska, Sokołów, Emitel i Totalizator Sportowy).
Pierwszy sezon "Gry na Maksa" nadawany był przy zeszłorocznym Euro 2020.
(KOZ, 24.11.2022)