Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Play podwyższył ceny pakietów telewizyjnych

Od listopada pakiety Start i Podstawowy są droższe o 5 zł miesięcznie (screen: YouTube/Tabletradar / Smart-Test)

Sieć Play podwyższyła ceny pakietów telewizyjnych w ofercie Play Now.

Od listopada pakiety Start i Podstawowy są droższe o 5 zł miesięcznie. Pierwszy z nich zamiast 10 zł kosztuje 15 zł miesięcznie, a za drugi trzeba zapłacić już nie 25 zł, a 30 zł miesięcznie. Jak podkreśla biuro prasowe Play, zmiany dotyczą nowych klientów i obecnych, którzy przedłużają umowę.

"Nie zmieniamy natomiast warunków ofert w trakcie ich trwania - dotychczasowi klienci po zakończeniu okresu zobowiązania mogą rozwiązać umowę, kontynuować korzystanie z usług lub skorzystać z promocyjnych propozycji przedłużenia kontraktu" - przekazało nam biuro prasowe Play.

Czytaj też: Polskie media długo milczały o eksplozji na Lubelszczyźnie. Gierszewski napisał pierwszy

Operator nie odpowiedział wprost na pytanie o powody podwyżek. "Jeśli chodzi o najnowsze oferty, wprowadzone 10 listopada, naszym celem było zaoferować klientom najbardziej atrakcyjne możliwości dostępu do cyfrowej rozrywki na święta. Dlatego, decydując się na nowe pakiety, można zyskać nie tylko dostęp do oferty telewizyjnej Play Now z ponad 130 kanałami, ale także do Netflixa na cztery lub nawet 12 miesięcy w prezencie, przy wybraniu usług telewizji z internetem" - podano.

Wcześniej na podwyżki cen pakietów zdecydowała się też platforma Canal+.

(MNIE, 16.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.