Spółka produkująca talk-show Krzysztofa Ibisza w 2021 roku miała 119,42 tys. zł straty
W programie "Demakijaż" Krzysztof Ibisz rozmawia z osobami znanymi z telewizji i internetu (fot. Paweł Wodzyński/East News)
Spółka 2T Vision Promotion, producent m.in. talk-show Krzysztofa Ibisza "Demakijaż" dla Polsat Cafe, w 2021 roku zanotowała 119,42 tys. zł straty netto przy 860,06 tys. zł przychodów ze sprzedaży.
Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ubiegłym roku przychody spółki ze sprzedaży były o 22,64 proc. wyższe niż w 2020 roku.
Czytaj też: Polsat produkuje serial "Rafi" z Pawłem Domagałą w roli tytułowej
Koszty działalności operacyjnej to 977,71 tys. zł – wzrosły o 36,93 proc. Na wynagrodzenia wydano 344,67 tys. zł, o 92,3 proc. więcej. Zatrudniano średnio dwie osoby (bez zmian).
Firma miała 119,42 tys. zł straty netto (wobec 10,37 tys. zł straty rok wcześniej), która zostanie pokryta z przyszłych zysków.
Spółka 2T Vision Promotion jest kontrolowana przez Lenę Urbańską i Łukasza Urbańskiego.
Czytaj też: Autorka jednej z ekspertyz, w wyniku których ukarano TVN 24, kolejną doradczynią w KRRiT
(MNIE, 15.11.2022)