Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

O czym mówi Tusk w spocie, którego nie chce TVP? 30 sekund reklamy kosztuje 110,8 tys. zł

Według Grabca inne telewizje - Polsat i TVN - "bez problemu poradziły sobie z dopuszczeniem spotu do emisji".

Brak czasu na kolaudację miał być powodem odmowy przez TVP emisji spotu, w którym Donald Tusk składa życzenia Polakom z okazji Święta Niepodległości. Cena 30-sekundowego spotu przy „Wiadomościach” dochodzi w listopadzie do 111 tysięcy złotych.

O tym, że telewizja publiczna nie zgodziła się na emisje spotu poinformował rzecznik PO Jan Grabiec. „TVP odmówiła emisji spotu premiera Donalda Tuska z okazji Święta Niepodległości. Miał być wyemitowany na zasadach komercyjnych przed głównym wydaniem Wiadomości 11 listopada. Polsat i TVN nie miały z tym problemu" – napisał na Twitterze Jan Grabiec.

I dodał w rozmowie z Radiem Zet: - Podano nam bardzo prozaiczny powód, że jest zbyt późno i nie ma możliwości zamieszczenia takiego spotu, bo musi on przejść przez komisję kolaudacyjną, a to trwa.

Kolaudacja materiału do emisji to standardowa procedura. Przy stałych klientach i niewrażliwych treściach przeprowadza się ją z dnia na dzień. Telewizja Polska nie przedstawiła szczegółów dotyczących tej procedury w stosunku do spotu z Tuskiem.

Do obrony TVP przystąpili za to prawicowi dziennikarze. Podnoszą, że Tusk nie powinien się skarżyć na brak spotu, bo wcześniej nie skorzystał z zaproszeń do TVP.

Według Grabca inne telewizje - Polsat i TVN - "bez problemu poradziły sobie z dopuszczeniem spotu do emisji".

Cena najdroższej 30-sekundowej reklamy przy "Wiadomościach" TVP 1 w listopadzie 2022 roku kosztuje 110,8 tys. zł.

W listopadzie najwięcej – 609,7 tys. zł (za emisję w TVP 1 i TVP Sport) – trzeba będzie zapłacić za 30-sekundowy spot przy wieczornym meczu Polska - Argentyna w środę 30 listopada o 20.

O czym Donald Tusk mówi w spocie, którego TVP nie chce wyemitować? Ujawnił to dziś rano Grabiec:

(MAT, 11.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.