Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

O czym mówi Tusk w spocie, którego nie chce TVP? 30 sekund reklamy kosztuje 110,8 tys. zł

Według Grabca inne telewizje - Polsat i TVN - "bez problemu poradziły sobie z dopuszczeniem spotu do emisji".

Brak czasu na kolaudację miał być powodem odmowy przez TVP emisji spotu, w którym Donald Tusk składa życzenia Polakom z okazji Święta Niepodległości. Cena 30-sekundowego spotu przy „Wiadomościach” dochodzi w listopadzie do 111 tysięcy złotych.

O tym, że telewizja publiczna nie zgodziła się na emisje spotu poinformował rzecznik PO Jan Grabiec. „TVP odmówiła emisji spotu premiera Donalda Tuska z okazji Święta Niepodległości. Miał być wyemitowany na zasadach komercyjnych przed głównym wydaniem Wiadomości 11 listopada. Polsat i TVN nie miały z tym problemu" – napisał na Twitterze Jan Grabiec.

I dodał w rozmowie z Radiem Zet: - Podano nam bardzo prozaiczny powód, że jest zbyt późno i nie ma możliwości zamieszczenia takiego spotu, bo musi on przejść przez komisję kolaudacyjną, a to trwa.

Kolaudacja materiału do emisji to standardowa procedura. Przy stałych klientach i niewrażliwych treściach przeprowadza się ją z dnia na dzień. Telewizja Polska nie przedstawiła szczegółów dotyczących tej procedury w stosunku do spotu z Tuskiem.

Do obrony TVP przystąpili za to prawicowi dziennikarze. Podnoszą, że Tusk nie powinien się skarżyć na brak spotu, bo wcześniej nie skorzystał z zaproszeń do TVP.

Według Grabca inne telewizje - Polsat i TVN - "bez problemu poradziły sobie z dopuszczeniem spotu do emisji".

Cena najdroższej 30-sekundowej reklamy przy "Wiadomościach" TVP 1 w listopadzie 2022 roku kosztuje 110,8 tys. zł.

W listopadzie najwięcej – 609,7 tys. zł (za emisję w TVP 1 i TVP Sport) – trzeba będzie zapłacić za 30-sekundowy spot przy wieczornym meczu Polska - Argentyna w środę 30 listopada o 20.

O czym Donald Tusk mówi w spocie, którego TVP nie chce wyemitować? Ujawnił to dziś rano Grabiec:

(MAT, 11.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.