Spółka Extradom.pl Wirtualnej Polski zmniejszyła stratę  |  Grupa Żywiec rozpoczyna przetarg  |  Miliony złotych opłaty audiowizualnej od podmiotów VoD  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Powrót do "The Voice of Poland"  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Starsza specjalistka ds. licencji w Filmotece Narodowej  |  Drugi sezon "Uroczyska" z Antonim Królikowskim  |  Aż 70 proc. Polaków wybiera zakupy na platformach typu marketplace  |  Dentsu Polska po przetargu  |  Feeders Agency realizuje  |  Rebranding Pfleiderer Polska  |  LFP zatwierdza umowy z DAZN i beIN Sports na transmisje ligi francuskiej  |  Kolejny dziennikarz zamordowany w Meksyku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Spółka Extradom.pl Wirtualnej Polski zmniejszyła stratę  |  Grupa Żywiec rozpoczyna przetarg  |  Miliony złotych opłaty audiowizualnej od podmiotów VoD  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Powrót do "The Voice of Poland"  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Starsza specjalistka ds. licencji w Filmotece Narodowej  |  Drugi sezon "Uroczyska" z Antonim Królikowskim  |  Aż 70 proc. Polaków wybiera zakupy na platformach typu marketplace  |  Dentsu Polska po przetargu  |  Feeders Agency realizuje  |  Rebranding Pfleiderer Polska  |  LFP zatwierdza umowy z DAZN i beIN Sports na transmisje ligi francuskiej  |  Kolejny dziennikarz zamordowany w Meksyku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Spółka Extradom.pl Wirtualnej Polski zmniejszyła stratę  |  Grupa Żywiec rozpoczyna przetarg  |  Miliony złotych opłaty audiowizualnej od podmiotów VoD  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Powrót do "The Voice of Poland"  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Starsza specjalistka ds. licencji w Filmotece Narodowej  |  Drugi sezon "Uroczyska" z Antonim Królikowskim  |  Aż 70 proc. Polaków wybiera zakupy na platformach typu marketplace  |  Dentsu Polska po przetargu  |  Feeders Agency realizuje  |  Rebranding Pfleiderer Polska  |  LFP zatwierdza umowy z DAZN i beIN Sports na transmisje ligi francuskiej  |  Kolejny dziennikarz zamordowany w Meksyku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix zamawia kolejne sezony seriali "Monster" i "Obserwator"

"Dahmer" to drugi najchętniej oglądany sezon serialu anglojęzycznego w historii Netflixa (screen: YouTube/Netflix)

Netflix ogłosił przedłużenie swoich topowych seriali o kolejne sezony. Aż dwa dostanie "Monster" dotyczący seryjnych morderców, a jeden także popularny "Obserwator".

Oba stworzyli Ryan Murphy oraz Ian Bannen. "Dahmer - Potwór: Historia Jeffreya Dahmera" ("Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story" - wszedł na platformę 21 września) śledzi życie i zbrodnie seryjnego mordercy. Każda z dwóch nowych części skupi się na "innych potwornych postaciach, które wpłynęły na społeczeństwo". Serial "Obserwator" ("The Watcher" - 13 października) opowiada historię małżeństwa, które wprowadza się do wymarzonego domu, gdzie zaczyna otrzymywać listy z pogróżkami.

"Monster" okazał się ogromnym sukcesem, wchodząc na szczyt list przebojów Netflixa. Według platformy, jest to drugi najpopularniejszy anglojęzyczny sezon w historii streamera. W pierwszym sezonie serialu wystąpili m.in. Evan Peters, Richard Jenkins, Molly Ringwald i Michael Learned. W "Obserwatorze" m.in. Naomi Watts, Bobby Cannavale, Jennifer Coolidge oraz Mia Farrow. Pojawią się także w drugim sezonie.

(MAC, 09.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.