Reality show Dody gromadził w Polsacie średnio 688 tys. widzów
W programie piosenkarka Dorota "Doda" Rabczewska spotykała się na randkach z 12 mężczyznami (screen: YouTube/Polsat)
Reality show "Doda. 12 kroków do miłości", jedną z nowości w jesiennej ramówce Polsatu, oglądało średnio 688 tys. widzów.
Premierowe odcinki programu nadawano od 3 września do 5 listopada w soboty ok. 20. Najwięcej widzów – 811 tys. – zgromadził pierwszy odcinek. W czasie emisji randkowego reality show stacja miała średnio 5,39 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,60 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 6,68 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: KRRiT ukarała Zoom TV za "Magię nagości" i Polsat Film za błędne oznaczenie wiekowe
Z kolei w październiku br. Polsat notował średnio 7,30 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,57 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu – 7,34 proc. w grupie 4+, 8,14 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,94 proc. w komercyjnej 16-59.
W programie piosenkarka Dorota "Doda" Rabczewska spotykała się na randkach z 12 mężczyznami. Przebieg każdej randki analizowała później z psychologiem. W ostatnim odcinku Doda powiedziała, że obecnie umawia się z kimś innym – nie z żadnym z uczestników reality show, który ostatecznie był dla niej tylko "ciekawym eksperymentem".
Program dla Polsatu produkowała firma Rochstar.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: W 2023 roku w Playerze "Pati", spin-off "Skazanej"
(MNIE, 08.11.2022)