Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najbardziej mobilna reklama OOH? Nextbike rozwija ofertę kampanii w ekosystemie rowerów miejskich

Doświadczenie, ekologia, nienachalna forma, a także skuteczność i dotarcie do miejsc, o których inni dostawcy reklamy mobilnej mogą pomarzyć. To wszystko sprawia, że Nextbike to lider w bikesharingu i partner nowoczesnych działań marketingowych.

Dowiedz się więcej o współpracy z Nextbike!

Dowozimy targety na rowerach!

Kiedy w 2011 roku montowaliśmy we Wrocławiu pierwsze stacje rowerowe, mogliśmy jedynie mocno trzymać kciuki, by idea bikesharingu podbiła serca Polaków. Po 11 latach rowery Nextbike Polska stały się nieodłącznym elementem transportu publicznego w prawie 60 miastach. 

11 lat obecności Nextbike w Polsce zaowocowało spektakularnymi wynikami:

  • Ponad 75 mln wypożyczeń rowerów 
  • Przeszło 320 mln przejechanych kilometrów 
  • Niemal 2,7 mln użytkowników i ponad 10 mln osób z dostępem do rowerów miejskich Nextbike w Polsce 
  • Portfolio Nextbike Polska to ponad 16,5 tys. rowerów - i wciąż przybywa – oraz 
  • Ponad 27 tys. nośników reklamowych

To wszystko sprawia, że przekaz marketingowy na rowerach Nextbike dociera nawet tam, gdzie nie ma dostępu do internetu.

Wyróżnikiem komunikacji mobile-OOH na rowerach Nextbike jest jej widoczność, nienachalny charakter oraz możliwość prowadzenia działań multichannelowych łączących przekaz widoczny na rowerach z dedykowanymi aktywacjami brandowymi dostępnymi z poziomu aplikacji. Łączenie kampanii online i offline to ukłon w kierunku marketerów, którzy dzięki wykorzystaniu portfolio reklamowego Nextbike, dodatkowo mają możliwość wsparcia działań na rzecz rozwoju zielonego transportu i rozwiązań przyjaznych mieszkańcom zarówno dużych miast, jak i mniejszych miejscowości. Niebagatelne znaczenie ma również fakt, że reklamując się na rowerach Nextbike marketerzy mogą w pełni świadomy sposób ograniczać ślad węglowy planowanej komunikacji marketingowej, co w ocenie coraz większej grupy konsumentów jest bardzo pożądane i świadczy o społecznej odpowiedzialności marki” - zauważa Monika Wołczyk, Head of Sales w Nextbike.

Press

Fot. Niestandardowa kampania na rowerach Veturilo – współpraca z Silan.

A co z online?

Mobilność reklamy na rowerach rozumiemy nie tylko poprzez ich zdolność do przemieszczania się po całym mieście, ale również poprzez aplikację, przez którą rowery są wypożyczane. Dzięki wykorzystaniu możliwości reklamowych, jakie oferujemy, nasi partnerzy biznesowi mogą stworzyć wielowymiarową kampanię gwarantującą dotarcie do jednej z najbardziej atrakcyjnych grup docelowych. 90% naszych użytkowników bowiem to osoby w wieku 18-44. Banery z przekazem reklamowym mogą pojawić się przed, w trakcie i po wypożyczeniu roweru.

Press

Fot. Kampania online w aplikacji Nextbike – współpraca z Costa Coffee.

Wiemy, że dobra kampania reklamowa, to taka, która angażuje i to na różnych płaszczyznach, dlatego stale uatrakcyjniamy naszą ofertę poprzez min.:

  • Banery w aplikacji Nextbike z przekierowaniem na Landing Page 
  • Aktualności w aplikacji i na stronie www z materiałem pogłębiającym kampanię 
  • Wysyłkę notki prasowej do branżowych mediów 
  • Sesje zdjęciowe rowerów na mieście 
  • Posty na Facebooku, Instagramie, LinkedIn 
  • Konkursy z nagrodami od partnera 
  • Eventy rowerowe
  • Sponsorowane stacje rowerowe
  • Vouchery na darmowe przejazdy 
  • Post-buy z podsumowaniem kampanii. 

Launch nowych możliwości  - Veturilo 3.0

Latem bieżącego roku grupa Nextbike podpisała kolejny kontrakt z Miastem Stołecznym Warszawa cedujący na nas obsługę i rozwój sieci rowerów miejskich na kolejne sześć lat (2023-28). Zgodnie z założeniami kontraktu zmieniać się będzie naprawdę dużo – począwszy od całkiem nowej floty rowerowej, poprzez nowe stacje, system wypożyczeń, na ekosystemie aplikacji kończąc. 

Rozwiązania dla sektora B2B w Warszawie i nie tylko 

10 lat doświadczeń w realizacji kampanii mobile-OOH sprawia, że nie tylko znamy się na tej robocie, ale skutecznie pomagamy w planowaniu i optymalizacji działań marketingowych w oparciu o flotę Veturilo. Przyszłoroczny start zupełnie nowego systemu w Warszawie to świetna okazja, aby zaistnieć ze swoim komunikatem na rowerach miejskich. Wierzymy, że sam start sezonu będzie cieszył się ogromnym zainteresowaniem zarówno mediów, jak i użytkowników, co może wpłynąć na wyjątkowo atrakcyjne zasięgi kampanii naszych partnerów” - mówi Monika Wołczyk

Weź KPI na Veturilo 

  • Visibility, awareness, reach,
  • uproszczona konwersja, 
  • możliwość customowania formy i dywersyfikacji przekazu, 
  • dopasowanie do potrzeb, zainteresowań czy wartości różnych typów odbiorców,

to tylko niektóre zmienne nowych możliwości komunikacji z wykorzystaniem rowerów miejskich. 

„Zainteresowanie komunikacją na rowerach Veturilo od zawsze jest duże, marketerzy nie tylko doceniają obecne rozwiązania, ale są żywo zainteresowani nowymi – szczególnie tymi pozwalającymi realizować kampanie multichannelowe oraz 360, w których wykorzystujemy powierzchnię reklamową na naszych rowerach, łącząc ją z kampanią w naszej aplikacji, eventami, czy voucherami na darmowe przejazdy” – mówi Cezary Dudek Head of Marketing & Communications w Nextbike Polska.

Press

Fot. Misja: Rowerem do pracy – współpraca Nextbike z Rocketjobs

Kontakt Monika Wołczyk – Head of Sales Nextbike Polska: [email protected]

Sprawdź ofertę na stronie Nextbike

(08.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.