Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KINO

Dodano: Listopad 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piąta część „Listów do M.” już w kinach. Pierwsze recenzje łaskawe

Na ekranie w "Listach do M. 5" pojawiają się m.in. Tomasz Karolak, Agnieszka Dygant, Janusz Chabior, Piotr Adamczyk, Wojciech Malajkat, Jan Peszek, Aleksandra Popławska (Fot. Bartosz Mrozowski/Listy do M 5)

„Listy do M. 5" od piątku, 4 listopada, można zobaczyć w kinach w całej Polsce. Poprzednie części hitu kinowego TVN WarnerBros. Discovery obejrzało od 2,5 do 3 mln widzów. Czwarta część filmu przebiła wszystkie poprzednie. Producenci liczą, że dobra passa będzie trwać.

Scenariusz piątej części napisali Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski. Za zdjęcia odpowiada Marian Prokop (PSC), za montaż Jarosław Barzan (PSM), a za scenografię Wojciech Żogała. Muzyka to dzieło Łukasza Targosza. Dystrybutorem „Listów do M. 5” jest Kino Świat.

Reżyserem filmu jest Łukasz Jaworski, producentem Tomasz Blachnicki, a kierownikiem produkcji Przemysław Malec.

Na ekranie pojawiają się m.in. Tomasz Karolak, Agnieszka Dygant, Janusz Chabior, Piotr Adamczyk, Wojciech Malajkat, Jan Peszek, Aleksandra Popławska, Maria Dębska, Mateusz Banasiuk, Marianna Zydek oraz Bartłomiej Kotschedoff.

Producenci krótko opisują fabułę: „W najnowszej odsłonie wigilijnej opowieści w reżyserii Łukasza Jaworskiego Szczepan i Karina uwikłają się w bitwę o spadek, który wystawi na próbę rodzinne relacje. Dodatkowo bohaterowie na własnej skórze sprawdzą, czy to prawda, że z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciach. Postać odgrywana przez Tomka Karolaka stanie na drodze innego - niekoniecznie Świętego - Mikołaja, co doprowadzi do medialnej sensacji. W filmie pojawią się również nowi bohaterowie oraz ciekawe i zaskakujące historie”.

Pierwsze recenzje są łaskawe dla produkcji: „Seria wciąż daje widzowi dużo radości i sporo momentów, w których bez zażenowania może się śmiać na kinowym fotelu” – pisze Dawid Muszyński w serwisie Naekranie.pl. Ale dodaje też: – „Listy do M. 5 są ciepłą, zabawną, kolorową komedią świąteczną, która nie jest wolna od wad poprzednich części. Nie zrezygnowano z chamskich, bijących po oczach lokowań produktów – czekolad czy biżuterii. Ekspozycja nazw tych firm nie jest subtelną. Powtarza się je kilkunastokrotnie, by widz ich nie przeoczył i nie zapomniał, jaki sklep z biżuterią odwiedzili bohaterowie. Niby powinienem się do tego już dawno przyzwyczaić, a jednak wciąż mnie to drażni”.

(MAT, 05.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.