Dział: INTERNET

Dodano: Październik 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spotify ma już 456 mln użytkowników, z czego płaci 195 mln

Spotify to nie tylko muzyka, ale też 4,7 mln podcastów (fot. Pixabay.com)

Spotify w trzecim kwartale 2022 roku zwiększył grono użytkowników o 20 proc. - do 456 mln. Z tego płatne subskrypcje to 195 mln (wzrost o 13 proc. rok do roku).

Na koniec trzeciego kwartału na platformie Spotify była nie tylko muzyka, ale już 4,7 mln podcastów (w trzy miesiące przybyło 0,3 mln). Najbardziej wartościowa dla platformy jest produkcja Meghan Markle "Archetypy" (prowadzi na liście przebojów w sześciu krajach).

W trzecim kwartale przychody Spotify osiągnęły 3,04 mld euro (wzrost o 21 proc. rok do roku), a strata operacyjna wyniosła 228 mln euro, co zarząd przypisuje m.in. wyższym wydatkom na wynagrodzenia w związku z rozwojem globalnego zespołu sprzedaży reklam. Znaczenie miały też przejęcia takich firm, jak: Podsights, Findaway, Sonantic, Chartable, Whooshkaa i Heardle.

(MAC, 27.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.