Rankomat.pl partnerem Kanału Sportowego. "Światy sportu i liczb naturalnie się łączą"
Prezes KS Maciej Sawicki i CMO w Rankomat.pl Dawid Pożoga zawarli umowę o współpracy (fot. materiały prasowe)
Multiporównywarka Rankomat.pl to nowy partner Kanału Sportowego. Współpraca ma być skupiona wokół dwóch programów – "Meczu Dnia" oraz "Hejtparków". Rankomat.pl jest partnerem ocen pomeczowych, statystyk i porównań piłkarzy.
– Kluczem współpracy nie jest po prostu branding, tylko szukanie sposobu na dostarczenie widzom i użytkownikom realnej wartości. Już teraz wspieramy KS w poszukiwaniu ciekawostek bazujących na świecie liczb i porównań, ale to dopiero początek szerokich działań. Przygotujemy dla widzów Kanału Sportowego specjalne oferty, a w bliskiej przyszłości zamierzamy wspólnie zorganizować konkurs dla kibiców reprezentacji Polski oraz zabawę, która będzie ich dodatkowo animować w trakcie mundialu – mówi Dawid Pożoga, chief marketing officer w Rankomat.pl.
Czytaj też: Hejt play. Dziennikarze sportowi nie muszą być przyzwoici
– Światy sportu i liczb naturalnie się łączą. Dzisiejsze rozmowy o sporcie to często nie tylko dyskusje o własnych odczuciach, ale też pogłębione analizy oparte na danych. Zarówno media, jak i trenerzy czy menedżerowie w dzisiejszych czasach dostali do ręki potężną broń, która pomaga w lepszym zrozumieniu świata sportu. Tą bronią są właśnie liczby – podkreśla prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki.
Kanał Sportowy ma obecnie ok. 900 tys. subskrypcji na YouTube.
Czytaj też: Kanał Sportowy chwali się własną platformą streamingową i aplikacją
(MAC, 18.10.2022)