Średnio 504 tys. widzów szóstej edycji "Love Island. Wyspa miłości" w Polsacie
Szóstą edycję wygrali Aleksander "Sasha" Muzheiko i Angelina Zaichenko (screen: YouTube/Love Island. Wyspa miłości)
Szóstą edycję randkowego reality show "Love Island. Wyspa miłości" śledziło w Polsacie średnio 504 tys. widzów - o ok. 130 tys. mniej, niż emitowaną rok temu czwartą. Polsat będzie kontynuować program. Ruszyły castingi do siódmego sezonu.
Reality show można było oglądać w Polsacie od 29 sierpnia do 9 października od poniedziałku do piątku i w niedziele po 22. Stacja, emitując "Love Island. Wyspę miłości", miała średnio 5,51 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 8,55 proc. w komercyjnej 16-49 i 6,86 proc. w komercyjnej 16-59.
Dla porównania, we wrześniu Polsat notował średnio 7,45 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,78 proc. w komercyjnej 16-59.
Z kolei czwartą edycję "Love Island. Wyspa miłości" rok temu jesienią śledziło w Polsacie średnio 634 tys. widzów.
Jak informował "Presserwis", "Love Island. Wyspa miłości" jest najpopularniejszą produkcją w serwisie streamingowym Polsat Go.
Trwają castingi do siódmej edycji programu. Stacja szuka samotnych osób w wieku od 21 do 35 lat. Zgłaszać się można poprzez stronę internetową stacji.
Szóstą edycję wygrali Aleksander "Sasha" Muzheiko i Angelina Zaichenko.
Dane Nielsen Media uwzględniają oglądalność przesuniętą w czasie (TSV+2 dni).
(MNIE, 15.10.2022)