Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 504 tys. widzów szóstej edycji "Love Island. Wyspa miłości" w Polsacie

Szóstą edycję wygrali Aleksander "Sasha" Muzheiko i Angelina Zaichenko (screen: YouTube/Love Island. Wyspa miłości)

Szóstą edycję randkowego reality show "Love Island. Wyspa miłości" śledziło w Polsacie średnio 504 tys. widzów - o ok. 130 tys. mniej, niż emitowaną rok temu czwartą. Polsat będzie kontynuować program. Ruszyły castingi do siódmego sezonu.

Reality show można było oglądać w Polsacie od 29 sierpnia do 9 października od poniedziałku do piątku i w niedziele po 22. Stacja, emitując "Love Island. Wyspę miłości", miała średnio 5,51 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 8,55 proc. w komercyjnej 16-49 i 6,86 proc. w komercyjnej 16-59.

Dla porównania, we wrześniu Polsat notował średnio 7,45 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,78 proc. w komercyjnej 16-59.

Z kolei czwartą edycję "Love Island. Wyspa miłości" rok temu jesienią śledziło w Polsacie średnio 634 tys. widzów.

Jak informował "Presserwis", "Love Island. Wyspa miłości" jest najpopularniejszą produkcją w serwisie streamingowym Polsat Go.

Trwają castingi do siódmej edycji programu. Stacja szuka samotnych osób w wieku od 21 do 35 lat. Zgłaszać się można poprzez stronę internetową stacji.

Szóstą edycję wygrali Aleksander "Sasha" Muzheiko i Angelina Zaichenko.

Dane Nielsen Media uwzględniają oglądalność przesuniętą w czasie (TSV+2 dni).

(MNIE, 15.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.