TVN 24 umocnił się na czele kanałów informacyjnych. Zyskały też TVP Info i Polsat News
W grupie ogólnej 4+ wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24, uzyskując 5,85 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)
We wrześniu br. liderem wśród kanałów informacyjnych był TVN 24, który – jak większość stacji informacyjnych – zanotował wyższy udział w rynku niż we wrześniu 2021.
W grupie ogólnej 4+ wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery), uzyskując 5,85 proc. udziału wobec 5,06 proc. we wrześniu 2021 roku. Udział TVP Info (Telewizja Polska) wzrósł z 4,04 proc. do 5,08 proc., a Polsat News (Telewizja Polsat) – z 1,49 proc. do 1,79 proc.
Czytaj też: Staszewski: Renata Kim nie była sygnalistką w sprawie Tomasza Lisa
Dalej były:
- Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,76 proc. (wzrost z 0,28 proc.),
- TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,67 proc. (wzrost z 0,46 proc.),
- Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,12 proc. (bez zmian),
- TV Republika (Telewizja Republika) – 0,08 proc. (wzrost z 0,07 proc.),
- Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (0,01 proc. we wrześniu 2021),
- Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian)
- i News 24 (Astro) – poniżej 0,01 proc. (stacja jest monitorowana od kwietnia 2022).
W grupie komercyjnej 16-49 TVN 24 uzyskał 3,49 proc. udziału (wzrost z 3,01 proc.), TVP Info – 2,15 proc. (1,67 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,39 proc. (wzrost z 1,25 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,92 proc. udziału (wzrost z 3,22 proc.), TVP Info – 2,82 proc. (2,04 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,49 proc. (w górę z 1,42 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Najlepsi twórcy nagrodzeni na Grand Video Awards 2022. Zobaczcie zdjęcia
(MNIE, 14.10.2022)