Serwis sportowy Interii promowany kampanią w kanałach Polsatu
Kampanię przygotowała agencja kreatywna Freundschaft (fot. materiały prasowe)
W kanałach telewizyjnych należących do Grupy Polsat Plus i w internecie pojawiły się spoty promujące odświeżony serwis Interia Sport.
Ruszyła kampania pod hasłem "Żyjemy sportem", która ma wypromować odświeżony niedawno serwis sportowy portalu Interia. Ulepszono w nim mechanizm relacji na żywo, zmieniono grafikę, wygląd tabel wynikowych i terminarzy.
Na kampanię składa się 30-sekundowy główny spot i kilka krótszych promujących imprezy sportowe lub takie rozgrywki, jak piłkarską Ligę Mistrzów czy hiszpańską La Ligę, w której od tego sezonu gra Robert Lewandowski. Interia ma prawa do publikowania materiałów wideo ze skrótami meczów.
Kampanię przygotowała agencja kreatywna Freundschaft we współpracy z działami marketingu Interii i Polsatu, domem produkcyjnym TFP oraz ze studiami Televisor i Ztudio&Burza. Reżyserem był Martinez Swystun.
Według danych Mediapanelu Interia Sport przyciągnął w sierpniu 6,4 mln realnych użytkowników. (ŁO)
(ŁO, 13.10.2022)