Doniesienia w sprawie przyszłości TVN-u  |  Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  SDP musi przeprosić za nieprawdę  |  Google niezgodnie z prawem utrzymuje monopol  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Doniesienia w sprawie przyszłości TVN-u  |  Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  SDP musi przeprosić za nieprawdę  |  Google niezgodnie z prawem utrzymuje monopol  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Doniesienia w sprawie przyszłości TVN-u  |  Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  SDP musi przeprosić za nieprawdę  |  Google niezgodnie z prawem utrzymuje monopol  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przychody firmy Marcina Perzyny w 2021 roku wzrosły do 16 mln zł

Produkowany przez Festival Group tegoroczny Top of the Top Sopot Festival odbył się w połowie sierpnia (fot. materiały prasowe)

Spółka Festival Group, m.in. producent Top of the Top Sopot Festival i właściciel serwisu wideo Wow, w 2021 roku uzyskała 16 mln zł przychodów ze sprzedaży i 190 tys. zł zysku netto.

Ze sprawozdania złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że oznacza to znaczny wzrost z 2,7 mln zł przychodów w 2020 roku. - Przyczyną obniżenia wartości przychodów w 2020 roku była sytuacja epidemiologiczna w kraju i na świecie, czego efektem było niezrealizowanie kluczowych produkcji firmy - wyjaśnia Michał Stryjecki, dyrektor public relations w Festival Group.

Przy uwzględnieniu zmiany stanu produktów (zwiększenie o 1,2 mln zł) przychody ze sprzedaży i zrównane z nimi wyniosły w 2021 roku 17,3 mln zł.

Źródłem przychodów Festival Group w 2021 roku były: realizacja usług rejestracji, transmisji i retransmisji obrazu i dźwięku, udostępnianie przestrzeni reklamowej na platformie Wow (Ottwow.com), usługi produkcji kontentu na rzecz wydawców telewizyjnych i internetowych, produkcja konferencji oraz przychody ze sprzedaży biletów na organizowane wydarzenia artystyczne.

Nowym obszarem działalności Festival Group jest świadczenie usług produkcji filmowych. Spółka w roku 2021 była producentem wykonawczym filmu „Johnny", który wszedł do kin 23 września 2022 roku. 

Spółka poniosła w 2021 roku 20,4 mln zł kosztów działalności operacyjnej wobec 4,9 mln zł w 2020 roku. W zeszłym roku otrzymała łącznie 3,7 mln zł dotacji (638 tys. zł w 2020 roku).

Festival Group zakończyła 2021 rok z 190 tys. zł zysku netto, podczas gdy w 2020 roku miała 1,6 mln zł straty. 

Właścicielem spółki jest Marcin Perzyna, do początku 2014 roku dyrektor ds. projektów specjalnych i impresariatu Telewizji Polsat. W Polsacie był odpowiedzialny za wprowadzenie na polski rynek takich formatów, jak "Must Be the Music – Tylko muzyka”, "Got to Dance. Tylko taniec” i "Top Chef". Realizował m.in. festiwal TopTrendy oraz imprezy sylwestrowe w Krakowie, Warszawie i Gdyni.

(KOZ, 13.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.