Doniesienia w sprawie przyszłości TVN-u  |  Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  SDP musi przeprosić za nieprawdę  |  Google niezgodnie z prawem utrzymuje monopol  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Doniesienia w sprawie przyszłości TVN-u  |  Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  SDP musi przeprosić za nieprawdę  |  Google niezgodnie z prawem utrzymuje monopol  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Doniesienia w sprawie przyszłości TVN-u  |  Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  SDP musi przeprosić za nieprawdę  |  Google niezgodnie z prawem utrzymuje monopol  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warner Bros. Discovery zwalnia jedną czwartą pionu telewizyjnego

Siedziba koncernu jest w Nowym Jorku (fot. Wikimedia Commons/Ramses TimeGame)

Warner Bros. Discovery, zgodnie z zapowiedzią z wtorku, ogłosił listę osób do zwolnienia. Z pionu telewizyjnego będzie musiało odejść 26 proc. załogi, bo do likwidacji jest 125 stanowisk.

Wśród zamkniętych oddziałów znalazły się Warner Bros. Television Workshop, zajmujący się wyszukiwaniem i monitorowaniem talentów oraz dział produkcji cyfrowej Stage 13. Reorganizacja obejmuje zwolnienie 82 osób i pozostawienie bez obsady 43 wakatów. Cięcia objęły głównie pracowników niższego i średniego szczebla. Firma zamierza także oszczędzać na podróżach służbowych.

W najbliższych tygodniach koncern zamierza przeprowadzić kolejne zwolnienia, zwłaszcza w dziale filmowym. Ma to przynieść redukcję kosztów do 30 proc. Reorganizację rozpoczęły niedawne zwolnienia w HBO i HBO Max, wypowiedzenia otrzymało tam blisko 14 proc. pracowników (70 osób).

(MAC, 13.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.