Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Październik 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wniosek o przedłużenie koncesji dla Tok FM trafił do KRRiT

Obecna koncesja Tok FM ważna jest do 3 listopada 2023 roku (fot. materiały prasowe)

Spółka Inforadio, nadawca ponadregionalnego radia Tok FM, złożyła wniosek o przedłużenie koncesji - dowiedział się "Presserwis".

Zgodnie z przepisami o wydanie koncesji na kolejnych 10 lat trzeba zwrócić się do Krajowej Rady najpóźniej rok przed wygaśnięciem obowiązującej licencji. Tok FM ma koncesję ważną do 3 listopada 2023 roku.

Rzeczniczka Krajowej Rady Teresa Brykczyńska potwierdza "Presserwisowi", że regulator otrzymał wniosek Inforadia.

Przedłużeniem koncesji Tok FM zajmie się KRRiT w nowym składzie. Przewodniczącym Krajowej Rady został Maciej Świrski, a wiceprzewodniczącą Agnieszka Glapiak. W Radzie zasiadają również Hanna Karp, Marzena Paczuska i Tadeusz Kowalski.

- Nie widzę żadnego powodu, żeby koncesja dla radia Tok FM nie miała zostać przedłużona - mówi Juliusz Braun, były przewodniczący KRRiT i prezes TVP. - Nadawca działa. Sytuacja właścicielska nie budzi wątpliwości. Nie było zastrzeżeń do działalności programowej, nie były nakładane wielokrotnie kary na nadawcę. Z punktu widzenia prawnego oczywiste jest, że koncesja powinna zostać przedłużona - wylicza Braun.

Spółka Inforadio w 2021 roku wypracowała 2,4 mln zł zysku netto przy 15,3 mln zł przychodów. Radio Tok FM nadaje w 23 obszarach miejskich. W trzecim kwartale 2022 roku rozgłośnia osiągnęła 3,5 proc. udziału w czasie słuchania (badanie Radio Track).

Większościowym udziałowcem Inforadia jest Grupa Radiowa Agory, a mniejszościowym - spółka Polityka Info, należąca do Polityki, wydawcy tygodnika "Polityka" i dwutygodnika "Forum".

(KOZ, 12.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.