Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gwiazdy rozrywki raz w miesiącu dziennikarzami Plejady. Piotr Kupicha na początek

Piotr Kupicha był pierwszą z gwiazd, które poprowadziły wydanie Plejada.pl (fot. Open.Spotify.com)

Piosenkarz Piotr Kupicha, lider zespołu Feel, pracował we wtorek jako dziennikarz plotkarskiego serwisu Plejada.pl. – Akcja z udziałem gwiazd w działaniach redakcji Plejady planowana jest raz w miesiącu – informuje Agnieszka Skrzypek-Makowska, szefowa komunikacji zewnętrznej RASP.

Piotr Kupicha przeprowadził wywiad z piosenkarką Lanberry. Odpowiadał też tego dnia za media społecznościowe Plejady.

Czytaj też: Stopklatka wyprodukowała drugi sezon "MiłośćKropka.pl". Emisja o 4 nad ranem

– Nasza akcja to okazja do tego, aby zderzyć świat mediów ze światem gwiazd. Wierzę, że ta inicjatywa stanie się cyklicznym projektem. Rozmawiałem już z kolejnymi osobami, które chcą na własnej skórze przekonać się, jak wygląda nasza praca – mówi Grzegorz Dobek, szef serwisu Plejada.pl. 

– O kolejnej znanej osobie, która przejmie stery w Plejadzie poinformujemy już niedługo – mówi Agnieszka Skrzypek-Makowska.

Czytaj też: TVP rezygnuje z kanału TVP Muzyka, a planowany TVP Teen zmienia w TeenTV

(PAR, 07.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.