Joanna Mamczar dołączyła do Mediahub
Joanna Mamczar z branżą związana jest od trzech lat (fot. materiał prasowe)
Joanna Mamczar dołączyła do działu analitycznego agencji mediowej Mediahub i objęła stanowisko senior data scientist.
Mamczar powierzono zadanie tworzenia produktów analitycznych, które będą wykorzystywane przez agencję. Będzie także ekspertką w tematach związanych z danymi i modelowaniem ekonometrycznym.
Czytaj też: Teresa Chylińska-Kur i Marta Sot-Ordysińska art directorkami w Cape Morris
Mamczar zdobywała doświadczenie w agencji Wavemaker, gdzie przygotowywała modele ekonometryczne dla jednego z największych retailerów w Polsce. Odpowiadała również za proces zbierania i przetwarzania danych, w tym opracowała automatyzację części produktu wykorzystywanego przez klienta. Zanim trafiła do branży mediowej, pracowała w finansach. Specjalistka dołączyła do zespołu Anny Siwińskiej, head of analytics.
(KAP, 07.10.2022)