Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: we wrześniu RAS Polska przed WP, Polsat z Interią z największym wzrostem

Ponad 20 mln internautów odwiedziło serwisy siedmiu wydawców (fot. Jessica Lewis Creative/Pexels.com)

We wrześniu 2022 roku Grupa RAS Polska nieznacznie wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska pod względem liczby użytkowników. Spośród pierwszej dziesiątki wydawców największy wzrost liczby użytkowników w porównaniu z sierpniem 2022 roku zanotowała Grupa Polsat-Interia.

Liderem polskiego internetu pozostaje Grupa Google, która gromadziła we wrześniu 28,86 mln internautów, czyli niemal tyle samo co w sierpniu (różnica wyniosła 3 tys. użytkowników). Za Grupą Google znalazły się Grupa YouTube z 26,39 mln użytkowników (spadek o 1 proc.) i Facebook.com - 22,88 mln (spadek o 0,5 proc.).

Grupa Ringier Axel Springer Polska miała 22,05 mln użytkowników (wzrost o 1,5 proc.), czyli tyle samo co Grupa Allegro (spadek o 2,9 proc.). Serwisy Wirtualnej Polski przyciągnęły 22,04 mln internautów (wzrost o 0,2 proc.). Różnica między serwisami RAS Polska i WP wynosiła 9 tys. użytkowników (w sierpniu to serwisy WP odwiedziło więcej użytkowników niż RASP).

Poziom 20 mln użytkowników we wrześniu przekroczyła również Grupa Polsat-Interia - 20,99 mln (wzrost o 3,8 proc.).  

W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze: Grupa OLX - 18,09 mln użytkowników (spadek o 1,4 proc.), Grupa Agora - 17,88 mln (wzrost o 0,4 proc.) i Grupa Polska Press - 17,56 mln (spadek o 0,2 proc.).

Dane: badanie Mediapanel PBI/Gemius.

(KOZ, 06.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.