TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Cafe nadal liderem kanałów lifestylowych, TVP Kobieta wyprzedziła TVN Style

Jedną z twarzy Polsat Cafe jest Alicja Resich, która prowadzi program "W bliskim planie" (fot. Tomasz Żukowski/East News)

Polsat Cafe w kolejnym miesiącu z rzędu był liderem kanałów lifestylowych, uwzględniając wyniki we wszystkich grupach widzów. Z kolei na trzecie miejsce awansowała TVP Kobieta, wyprzedzając TVN Style.

We wrześniu wynik liderującego Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) w grupie ogólnej 4+ zwiększył się z 0,38 proc. do 0,56 proc. udziału w rynku. Na drugie miejsce spadł Polsat Play (Grupa Polsat Plus) - 0,50 proc. (0,54 proc. przed rokiem). Na trzecią pozycję awansował naziemny kanał TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,35 proc. (0,21 proc. rok wcześniej). Z kolei na czwarte miejsce spadł kanał TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,34 proc. udziału (0,42 proc. we wrześniu 2021).

Następnie znalazły się: HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,3 proc. (spadek z 0,34 proc.), TLC (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,24 proc. (0,19 proc. rok wcześniej), Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,14 proc. (wzrost z 0,1 proc.), Food Network (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,13 proc. (spadek z 0,15 proc.), Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) - 0,13 proc. (0,1 proc. rok wcześniej) i Active Family (R.D.F. Entertainment) - 0,12 proc. (wzrost z 0,09 proc.).

Czytaj też: Lis nie będzie skarżył Jadczaka za tekst o mobbingu. Jadczak odpowiada

W grupie komercyjnej 16-49 liderem był Polsat Play - 0,5 proc. udziału (0,62 proc. we wrześniu 2021), na drugim miejscu - Polsat Cafe - 0,45 proc. (spadek z 0,48 proc.), a na trzecim TVN Style - 0,42 proc. (spadek z 0,62 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy też był Polsat Play - 0,58 proc. udziału (spadek z 0,66 proc.), a następnie TVN Style - 0,4 proc. (w dół z 0,54 proc.) i Polsat Cafe - 0,4 proc. (spadek z 0,43 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 05.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.