Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Cafe nadal liderem kanałów lifestylowych, TVP Kobieta wyprzedziła TVN Style

Jedną z twarzy Polsat Cafe jest Alicja Resich, która prowadzi program "W bliskim planie" (fot. Tomasz Żukowski/East News)

Polsat Cafe w kolejnym miesiącu z rzędu był liderem kanałów lifestylowych, uwzględniając wyniki we wszystkich grupach widzów. Z kolei na trzecie miejsce awansowała TVP Kobieta, wyprzedzając TVN Style.

We wrześniu wynik liderującego Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) w grupie ogólnej 4+ zwiększył się z 0,38 proc. do 0,56 proc. udziału w rynku. Na drugie miejsce spadł Polsat Play (Grupa Polsat Plus) - 0,50 proc. (0,54 proc. przed rokiem). Na trzecią pozycję awansował naziemny kanał TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,35 proc. (0,21 proc. rok wcześniej). Z kolei na czwarte miejsce spadł kanał TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,34 proc. udziału (0,42 proc. we wrześniu 2021).

Następnie znalazły się: HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,3 proc. (spadek z 0,34 proc.), TLC (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,24 proc. (0,19 proc. rok wcześniej), Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,14 proc. (wzrost z 0,1 proc.), Food Network (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,13 proc. (spadek z 0,15 proc.), Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) - 0,13 proc. (0,1 proc. rok wcześniej) i Active Family (R.D.F. Entertainment) - 0,12 proc. (wzrost z 0,09 proc.).

Czytaj też: Lis nie będzie skarżył Jadczaka za tekst o mobbingu. Jadczak odpowiada

W grupie komercyjnej 16-49 liderem był Polsat Play - 0,5 proc. udziału (0,62 proc. we wrześniu 2021), na drugim miejscu - Polsat Cafe - 0,45 proc. (spadek z 0,48 proc.), a na trzecim TVN Style - 0,42 proc. (spadek z 0,62 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy też był Polsat Play - 0,58 proc. udziału (spadek z 0,66 proc.), a następnie TVN Style - 0,4 proc. (w dół z 0,54 proc.) i Polsat Cafe - 0,4 proc. (spadek z 0,43 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 05.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.