Polsat Cafe nadal liderem kanałów lifestylowych, TVP Kobieta wyprzedziła TVN Style
Jedną z twarzy Polsat Cafe jest Alicja Resich, która prowadzi program "W bliskim planie" (fot. Tomasz Żukowski/East News)
Polsat Cafe w kolejnym miesiącu z rzędu był liderem kanałów lifestylowych, uwzględniając wyniki we wszystkich grupach widzów. Z kolei na trzecie miejsce awansowała TVP Kobieta, wyprzedzając TVN Style.
We wrześniu wynik liderującego Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) w grupie ogólnej 4+ zwiększył się z 0,38 proc. do 0,56 proc. udziału w rynku. Na drugie miejsce spadł Polsat Play (Grupa Polsat Plus) - 0,50 proc. (0,54 proc. przed rokiem). Na trzecią pozycję awansował naziemny kanał TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,35 proc. (0,21 proc. rok wcześniej). Z kolei na czwarte miejsce spadł kanał TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,34 proc. udziału (0,42 proc. we wrześniu 2021).
Następnie znalazły się: HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,3 proc. (spadek z 0,34 proc.), TLC (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,24 proc. (0,19 proc. rok wcześniej), Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,14 proc. (wzrost z 0,1 proc.), Food Network (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,13 proc. (spadek z 0,15 proc.), Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) - 0,13 proc. (0,1 proc. rok wcześniej) i Active Family (R.D.F. Entertainment) - 0,12 proc. (wzrost z 0,09 proc.).
Czytaj też: Lis nie będzie skarżył Jadczaka za tekst o mobbingu. Jadczak odpowiada
W grupie komercyjnej 16-49 liderem był Polsat Play - 0,5 proc. udziału (0,62 proc. we wrześniu 2021), na drugim miejscu - Polsat Cafe - 0,45 proc. (spadek z 0,48 proc.), a na trzecim TVN Style - 0,42 proc. (spadek z 0,62 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy też był Polsat Play - 0,58 proc. udziału (spadek z 0,66 proc.), a następnie TVN Style - 0,4 proc. (w dół z 0,54 proc.) i Polsat Cafe - 0,4 proc. (spadek z 0,43 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 05.10.2022)