Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Redakcje gazet i portali nie wykorzystały puli akredytacji na mundial w Katarze. Za drogo

Mundial w Katarze rozpocznie się 21 listopada i potrwa do 18 grudnia (screen: YouTube.com/FIFATV)

Polskie redakcje nie wykorzystały w pełni puli akredytacji przeznaczonych przez FIFA dla dziennikarzy piszących i fotoreporterów na mistrzostwa świata w piłce nożnej w Katarze - dowiedział się "Presserwis". Powodem są bardzo wysokie koszty obsługi mundialu.

Turniej potrwa przez prawie miesiąc. Jak nieoficjalnie usłyszeliśmy w jednej z dużych redakcji, koszty wysłania dziennikarzy na mundial w Katarze są nawet o 100 proc. wyższe niż cztery lata temu na turniej w Rosji.

FIFA przydzieliła Polsce 40 akredytacji dla dziennikarzy piszących i 15 akredytacji dla fotoreporterów, czyli tyle samo co na mundial w Rosji w 2018 roku (ostatecznie udzielono wtedy o dwie akredytacje dla dziennikarzy piszących więcej).

Biuro prasowe Polskiego Związku Piłki Nożnej przekazało "Presserwisowi", że z puli 40 akredytacji dla dziennikarzy piszących wykorzystanych zostało 31, a z 15 foto - 10.

Czytaj też: Agnieszka Burzyńska chce od Tvp.info sprostowania tekstu o sobie

Z "Gazety Wyborczej" mistrzostwa obsługiwać będą Rafał Stec i Marcin Wesołek oraz fotoreporter Kuba Atys. "Rzeczpospolita" wysyła Kamila Kołsuta.

Z redakcji Sport.pl na mundial pojadą Bartłomiej Kubiak, Dawid Szymczak i Dominik Wardzichowski. Wirtualna Polska do Kataru wysyła Pawła Kapustę, Dariusza Farona i Mateusza Skwierawskiego. Z Ringier Axel Springer Polska pracować będą na miejscu Izabela Koprowiak, Dariusz Dobek i Robert Błoński. Wysłannikami Interii będą Sebastian Staszewski, Michał Białoński i Wojciech Górski oraz fotoedytor i operator Piotr Jakóbiec.

Mundial w Katarze rozpocznie się 21 listopada i potrwa do 18 grudnia. W fazie grupowej Polska zagra z Arabią Saudyjską, Meksykiem i Argentyną.

Prawa do transmitowania mistrzostw świata mają Telewizja Polska i Polskie Radio. Mundial w Rosji cztery lata temu oglądało w TVP 1 i TVP 2 średnio 3,15 mln widzów. Najwięcej widzów miał mecz Polska-Kolumbia - do TVP 1 i TVP Sport spotkanie przyciągnęło średnio 13,63 mln widzów (z uwzględnieniem gości panelistów - 14,81 mln).

(KOZ, 05.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.