Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok usunął 113 mln filmów w drugim kwartale br. i skupia się na walce z dezinformacją

TikTok poinformował, że ponad 5,1 mln reklam zostało odrzuconych z platformy w drugim kwartale br. (fot. Unsplash)

TikTok opublikował kolejny Raport Egzekwowania Zasad Społeczności, w którym wyjawił, że w drugim kwartale br. z platformy usunięto globalnie 113 mln filmów i skasowano ponad 33 mln fałszywych kont.

W raporcie platforma podkreśla, że coraz mocniej inwestuje w walkę z dezinformacją, czego wynikiem są partnerstwa z m.in. MediaWise i  National Association of Media Literacy Education, z którymi stworzono Centrum Bezpieczeństwa z treściami pomagającymi użytkownikom w ocenie informacji przekazywanych w filmach.

Czytaj też: Prezes UOKiK wydał rekomendacje dla influencerów, reklamodawców i agencji PR (pełna treść dokumentu)

Aby promować uczciwość wyborczą, TikTok tworzy Centra Wyborcze, które zapewniają dostęp do wiarygodnych informacji na temat głosowania i wyborów lokalnych. Dzięki hashtagom PSA i etykietom na filmach użytkownicy mają stały dostęp do zweryfikowanych przez WHO informacji o COVID-19 czy małpiej ospie.

Na początku br. uruchomiony został program factcheckingowy, w ramach którego zbierane i sprawdzane są nowe twierdzenia pojawiające się w sieci. Od startu tego programu w pierwszym kwartale 2022 roku TikTok zidentyfikował 33 nowe stwierdzenia zawierające dezinformację, co poskutkowało usunięciem z platformy 58 tys. filmów. Platforma nie informuje dokładnie, jakie informacje zostały wymazane.

Jak czytamy w raporcie, podjęte działania usprawniły proces wykrywania i usuwania nieprawdziwych treści. Naruszenia zasad integralności i autentyczności stanowią mniej niż 1 proc. wszystkich filmów usuniętych z platformy. 95,9 proc. treści zostało usuniętych, zanim ktokolwiek je zgłosił, natomiast 93,7 proc. w ciągu 24 godzin od publikacji. 90,5 proc. usuniętych treści nie zostało przez nikogo wyświetlonych. Ponad 5,1 mln reklam zostało odrzuconych z powodu naruszenia zasad i wytycznych dotyczących reklam.

Czytaj też: PGNiG Obrót Detaliczny wybierze agencję do realizacji kampanii o oszczędzaniu energii

(KAP, 30.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.