MasterChef zaczął nową edycję z niewielkim spadkiem widowni
TVN, pokazując "MasterChefa", ma średnio 9,58 proc. udziału w rynku w grupie 16-49 (fot. Michał Stawowiak/Fokusmedia.com.pl/TVN)
11. edycję kulinarnego talent show "MasterChef" śledzi w TVN średnio 1,12 mln widzów – o ok. 90 tys. mniej, niż program gromadził przed rokiem.
Nową edycję "MasterChefa" można oglądać w TVN w niedziele o 20, od 4 września. Stacja, pokazując kulinarny program, notuje 7,3 proc. udziału w rynku – mniej od TVP 1 (13,99 proc.) i Polsatu (11,01 proc.), z tzw. wielkiej czwórki wygrywa tylko z TVP 2 (3,98 proc.).
Czytaj też: "Mam talent" przyciąga 1,5 mln widzów do TVN. Stacja liderem w 16-49
W grupie 16-49 z 9,58 proc. udziału też jest za Polsatem (10,92 proc.) i TVP 1 (10,25 proc.).
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.
(KOZ, 25.09.2022)