Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warszawa z powodu oszczędności nie zorganizuje sylwestra. Imprezę transmitował TVN

Sylwestra 2019/2020 z Warszawy oglądało w TVN średnio 1,52 mln widzów (fot. Jan Bielecki/East News)

W tym roku w Warszawie nie odbędzie się organizowany przez miasto plenerowy koncert sylwestrowy. Przed pandemią imprezy ze stolicy pokazywał TVN.

- Wzrost kosztów energii w przyszłym roku przekroczy 500 milionów złotych. Jednocześnie rządzący nieustannie ograniczają przychody Warszawy z podatku PIT – mówimy o miliardach złotych. Obecnie skupiamy się na szukaniu oszczędności, dlatego zapadła decyzja o tym, że w tym roku Warszawa nie będzie organizowała plenerowego koncertu sylwestrowego - wyjaśnia "Presserwisowi" Wojciech Śmiech, zastępca dyrektora biura marketingu miasta w Urzędzie m.st. Warszawy.

W latach 2016-2019 plenerowe koncerty z Warszawy w sylwestra transmitował TVN. Imprezę na koniec 2019 roku oglądało w TVN średnio 1,52 mln widzów (dane Nielsen Media). Później nie były organizowane z powodu pandemii.

W TVN decyzje dotyczące sylwestra jeszcze nie zapadły.

Zabawy sylwestrowe planują Polsat (w województwie śląskim) i TVP (w Zakopanem).

(KOZ, 22.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.