Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artur Sztarbało creative directorem w Kamikaze

Przez ostatnie lata Artur Sztarbało pracował jako freelancer (fot. materiały prasowe)

Artur Sztarbało objął stanowisko creative directora w agencji Kamikaze (Grupa Altavia) i będzie pracował w warszawskim biurze agencji.

Artur Sztarbało objął stanowisko creative directora w agencji Kamikaze (Grupa Altavia) i będzie pracował w warszawskim biurze agencji.

Sztarbało ma prawie 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Zaczynał w 2003 roku w dziale obsługi klienta w BBDO Warszawa, a następnie objął stanowisko copywritera, tworząc zespół kreatywny z Jacobem Engbergiem, art directorem. W 2012 został creative directorem w Cheil. W latach 2015-2021 pracował we Francji jako kreatywny freelancer - był m.in. odpowiedzialny za rozwój Brand New Galaxy jako business development director. Od 2021 roku współpracował z Focus Nation, Bardzo oraz KHS. Tworzył kampanie dla takich marek jak: Samsung, Vectra, Smirnoff i Pepsi.

(KAP, 22.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.