Średnio 795 tys. widzów "Przyjaciółek" w Polsacie, serial stracił widzów
Pierwsze trzy odcinki sezonu "Przyjaciółek" we wrześniu 2021 miały średnio 1,06 mln widzów (screen: YouTube/Polsat)
20. sezon serialu obyczajowego "Przyjaciółki" śledzi w Polsacie średnio 795 tys. widzów – ok. 266 tys. mniej niż rok temu. Po pierwszych trzech odcinkach stacja dzięki "Przyjaciółkom" ma średnio 6,61 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+.
Nowy sezon "Przyjaciółek" jest emitowany w czwartki o 21.05 – od 1 września. Dotychczas najwięcej widzów przyciągnął trzeci odcinek serii – 886 tys. Po pierwszych trzech odcinkach stacja dzięki "Przyjaciółkom" ma średnio 6,61 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 7,75 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,14 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: "Herkules" zapewnia TVN pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49
Z kolei w sierpniu br. Polsat notował średnio 7,15 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,60 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu 7,34 proc. w grupie 4+, 8,14 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,94 proc. w komercyjnej 16-59.
Pierwsze trzy odcinki 18. sezonu "Przyjaciółek" we wrześniu 2021 miały średnio 1,06 mln widzów.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 23.09.2022)