Średnio 584 tys. widzów śledzi w Polsacie "Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej"
W programie ekspertka ślubna Izabela Janachowska pomaga w organizacji ślubów i wesel parom, których na to nie stać (screen: YouTube/Polsat)
Nowy program "Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej" po pierwszych trzech odcinkach ogląda w Polsacie średnio 584 tys. widzów.
Premierowe odcinki programu są nadawane od 4 września w niedziele ok. 17.40. Na razie najwięcej widzów – 678 tys. – zgromadził trzeci odcinek. W czasie emisji "Ślubnego pogotowia Izabeli Janachowskiej" stacja ma średnio 5,38 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 6,47 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 6,06 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: "Mam talent" przyciąga 1,5 mln widzów do TVN. Stacja liderem w 16-49
Wyniki uwzględniają też tzw. oglądalność przesuniętą w czasie, czyli oglądanie nagranego programu z odtworzenia po premierze.
Dla porównania w sierpniu br. Polsat notował średnio 7,15 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. Poza tym 7,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,60 proc. w komercyjnej 16-59. A w pierwszym półroczu – 7,34 proc. w grupie 4+, 8,14 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,94 proc. w komercyjnej 16-59.
W programie ekspertka ślubna Izabela Janachowska pomaga w organizacji ślubów i wesel parom, których na to nie stać.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Jaruzelska zaprasza Olszańskiego. Żakowski i Gugała: "Szkodliwe", "To już nie dziennikarstwo"
(MNIE, 21.09.2022)