Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SodaStream zdecydowała o repozycjonowaniu. Nowe logo, barwy i strona

Marka SodaStream wprowadziła nowe logo, paletę barw oraz stronę internetową. Zmianom uległa również strategia komunikacji i portfolio produktów.

- Nowa identyfikacja wizualna i repozycjonowanie 360 to manifest naszych wartości i celów - zapowiadają menedżerowie marki. I dodają: - Dynamiczny rozwój w ostatnich latach przyczynił się do namnożenia komunikatów, elementów identyfikacji wizualnej i sposobów ukazywania firmy oraz produktów. Potrzeba uwspólnienia zarówno warstwy wizualnej, jak i przekazu, była głównym powodem zmiany.

Repozycjonowanie odbyło się we współpracy z Pearl Fisher - agencją projektową i brandingową z siedzibą w Londynie - a także z Eitanem Cohenem, kreatywnym doradcą SodaStream. - To ekscytujący rozdział dla Sodastream. Nie możemy się doczekać, aż ten odważny i inspirujący nowy design trafi na półki sklepowe - komentuje David Jenkinson, design & experience partner w Pearl Fischer.

Nowa identyfikacja wizualna SodaStream jest już obecna na stronach internetowych i w mediach społecznościowych, natomiast wprowadzanie nowych projektów opakowań rozpocznie się w 2023 roku i będzie przebiegało stopniowo na wszystkich 47 rynkach, na których funkcjonuje firma. 

Głównym hasłem towarzyszącym marce SodaStream jest "Push for Better”. Geneza jego powstania jest dość naturalna i nawiązuje do gestu gazowania wody za pomocą saturatora.

Press

Kolejnym elementem identyfikacji wizualnej jest symbol marki. Punktem wyjścia są dwie krople wody, które - splatając się - tworzą formację yin i yang, symbolizującą równowagę i harmonię w przyrodzie. Logo zawiera w sobie również literę “S” - odzwierciedlenie nazwy marki SodaStream.

Powstała także nowa paleta kolorystyczna. Fresh i deep blue to odcienie wody, a jednocześnie - jak tłumaczy marka -  symbole spokoju i bogactwa. Kolor sand z kolei to oczywiście piasek. W palecie znajdziemy również koral, orange, forest green i sunshine yellow. Wybór barw ma nawiązywać do dbałości o środowisk oraz do rozwoju i optymizmu.

Oprócz rebrandingu SodaStream wprowadza nowy system pozycjonowania produktów. Przykładem jest linia Collection, do której już dziś należą ekspresy Art i Duo. Niebawem linia zostanie rozszerzona o nowy saturator, stworzony we współpracy ze światowej sławy projektantem.

Press

SodaStream jest wiodącą marką produkującą saturatory do gazowania wody, należącą do koncernu PepsiCo. Na polskim rynku jest stosunkowo nowa. Lokalny oddział powstał zaledwie dwa lata temu. Wcześniej produkty były oferowane za pośrednictwem dystrybutorów. Jednak historia marki ma ponad 100 lat. W 1903 roku SodaStream rozpoczęła rewolucję na rynku napojów sodowych, przedstawiając system umożliwiający konsumentom samodzielne przygotowywanie wody gazowanej w zaciszu własnego domu. Od tego czasu marka konsekwentnie rozwija swoje portfolio i wciąż odkrywa nowe rynki. SodaStream chce zrewolucjonizować branżę napojów gazowanych i zachęcić ludzi do picia wody.

Press

System eliminuje konieczność dźwigania ciężkich zgrzewek i zaśmiecania środowiska jednorazowym plastikiem. Jedna butelka SodaStream pozwala wyeliminować tysiące tych jednorazowych, a sam ekspres zapewnia świeżą wodę gazowaną zawsze wtedy, gdy mamy na nią ochotę, za jednym naciśnięciem przycisku i w wybranym stopniu nagazowania.

Aby dowiedzieć się więcej o SodaStream, odwiedź stronę sodastream.pl/pages/babelkowa-rewolucja i śledź SodaStream na Facebooku, Instagramie i YouTube.

(16.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.