Szymon Szott awansował w strukturach TikTok
Szymon Szott pracuje w TikToku od stycznia br. (fot. LinkedIn/Szymon Szott)
Związany od początku roku z platformą TikTok Szymon Szott awansował na stanowisko client solutions manager.
Szott będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu zajmującego się gamingiem. Do jego zadań należy wspieranie zespołu sprzedaży w celu zwiększenia przychodów poprzez optymalizację działań reklamowych oraz wykorzystywanie danych i analiz do tworzenia rozwiązań promocyjnych. Działania Szotta będą opierały się na tematyce związanej z grami komputerowymi i e-sportem.
Czytaj też: Allegro chce zarejestrować kolor jako znak towarowy
Szott dołączył do TikToka w styczniu br., początkowo jako account manager, a od kwietnia jako client solutions manager CEE. Wcześniej pracował m.in. w Httpool i Business Factory, był również dziennikarzem w Newsfeed.pl.
(KAP, 14.09.2022)