Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Nowak brand manager BMW

Nowak ma niecałą dekadę doświadczenia w branży komunikacyjnej (fot. LinkedIn/Katarzyna Nowak)

Katarzyna Nowak została brand manager marki BMW w BMW Group Polska.

Nowak od marca ub.r. była związana z The Engine, międzynarodowym hubem eksperckim odpowiedzialnym za działania marketingowe BMW, i piastowała stanowisko media leader. Z początkiem września dołączyła do BMW Group Polska, obejmując stanowisko brand manager. W tej roli odpowiada za dostosowanie strategii marki i zachowanie jej integralności w inicjatywach marketingowych i komunikacyjnych firmy.

Czytaj też: Allegro chce zarejestrować kolor jako znak towarowy

Wcześniej Nowak pracowała m.in w Media Direction OMD i Mediaplus Warsaw. W tej ostatniej agencji jako communication manager również zajmowała się działaniami BMW Group.

(KAP, 14.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.