Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Influencerzy promują wegańską pizzę Dr. Oetkera

Kampania opiera się na influencerach, którzy nie jedzą mięsa (fot. materiały prasowe)

Dr. Oetker uruchomił digitalową kampanię reklamową promującą wegańską pizzę Feliciana Vegan Verdure Piccante, wykorzystując hasło "Dobra, bo roślinna!".

Kampania opiera się na współpracy z influencerami, którzy są wegetarianami. Komunikacja skupia się na połączeniu roślinnych składników określających smak pizzy. Kampania jest prowadzona na Facebooku i Instagramie.

Czytaj też: Allegro chce zarejestrować kolor jako znak towarowy

Za zakup mediów odpowiada agencja Media Direction OMD.

(KAP, 13.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.