Polska Press ma nową stronę korporacyjną po 20 miesiącach od wejścia Orlenu
Nowa strona korporacyjna Polska Press wystartowała wraz z nowym portalem horyzontalnym (screen: polskapress.pl)
W cieniu startu i.pl, portalu horyzontalnego Polska Press, zaczęła działać nowa strona korporacyjna grupy. Poprzednia nie była zmieniana od 2015 roku, kiedy Polska Press Grupa przeszła rebranding.
Nowa strona korporacyjna ruszyła równolegle z portalem horyzontalnym i.pl. Przypomina teraz popularne landing pages, ale ma znacznie bardziej rozbudowaną strukturę. Poza informacjami o zarządzie Polska Press, znajdziemy na niej prezentację grupy, jej oddziałów i tytułów, odsyłacze do najciekawszych projektów multimedialnych, sekcję aktualności, która została odświeżona pierwszy raz od listopada 2021 roku, oferty pracy, ofertę reklamową, informację o standardach grupy (na razie sekcja zawiera jedynie informację o strategii podatkowej w 2020 roku) oraz informacje kontaktowe.
Serwis jest zbudowany zgodnie z zasadami responsywności. W wersji na przeglądarki desktopowe wyświetla animowane grafiki, które znikają w wersji smartfonowej. Minusem wyświetlania na smartfonach jest belka górnego menu, która w orientacji poziomej przy przewijaniu potrafi zająć 20 proc. ekranu.
Za treści publikowane na stronie odpowiada Wojciech Paczyński, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Polska Press Grupy.
(PAR, 07.09.2022)