Piotr Rybarczyk trade marketing managerem w Tchibo
Rybarczyk pracuje w branży reklamowej od ponad 20 lat (fot. LinkedIn/Piotr Rybarczyk)
Pracujący w Tchibo od marca 2021 roku Piotr Rybarczyk awansował na stanowisko trade marketing managera w Polsce i krajach bałtyckich.
Rybarczyk w nowej roli zajmuje się marketingiem handlowym, którego działania mają wspierać sprzedaż produktów w handlu detalicznym. Manager ma ponad 20 lat doświadczenia w branży reklamowej zarówno po stronie klienckiej (pracował m.in. w Jonhson & Johnson oraz Unilever), jak i agencyjnej. Przez ponad 11 lat był związany z agencją Cocktail Creative, z czego przez 6 lat w roli head of trade and customer marketing.
Czytaj też: Były dziennikarz Trójki Arkadiusz Ekiert w Attention Marketing
W Tchibo odpowiada za tworzenie strategii komunikacyjnej i planu aktywacji, jak i koordynuje oraz zarządza realizacją kalendarza promocji.
(KAP, 06.09.2022)