Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Rybarczyk trade marketing managerem w Tchibo

Rybarczyk pracuje w branży reklamowej od ponad 20 lat (fot. LinkedIn/Piotr Rybarczyk)

Pracujący w Tchibo od marca 2021 roku Piotr Rybarczyk awansował na stanowisko trade marketing managera w Polsce i krajach bałtyckich.

Rybarczyk w nowej roli zajmuje się marketingiem handlowym, którego działania mają wspierać sprzedaż produktów w handlu detalicznym. Manager ma ponad 20 lat doświadczenia w branży reklamowej zarówno po stronie klienckiej (pracował m.in. w Jonhson & Johnson oraz Unilever), jak i agencyjnej. Przez ponad 11 lat był związany z agencją Cocktail Creative, z czego przez 6 lat w roli head of trade and customer marketing.

Czytaj też: Były dziennikarz Trójki Arkadiusz Ekiert w Attention Marketing

W Tchibo odpowiada za tworzenie strategii komunikacyjnej i planu aktywacji, jak i koordynuje oraz zarządza realizacją kalendarza promocji.

(KAP, 06.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.