Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Weronika Sołtysiak na stanowisku creative strategist w Gong

Weronika Sołtysiak pracuje w branży od 13 lat (fot. materiały prasowe)

Weronika Sołtysiak dołączyła do agencji Gong i objęła stanowisko creative strategist. Zakres jej obowiązków obejmuje planowanie strategiczne dla klientów agencji oraz prowadzenie projektów new business.

Sołtysiak jest związana z branżą reklamową od 2009 roku. Zaczynała w agencji S4, później była związana z Nairobią i Kalicińscy.com. Od 2016 roku jako senior strategic planner w agencji Grey odpowiadała za komunikację IKEA Polska.

W 2018 dołączyła do zespołu agencji Leo Burnett, w której opiekowała się strategicznie takimi markami, jak Samsung, Orange i Otodom. Jej projekty były nagradzane prestiżowymi nagrodami branżowymi. Zdobyły m.in. złoto w Golden Drum, Effie i Mixx Awards.

(KAP, 02.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.