Weronika Sołtysiak na stanowisku creative strategist w Gong

Weronika Sołtysiak pracuje w branży od 13 lat (fot. materiały prasowe)
Weronika Sołtysiak dołączyła do agencji Gong i objęła stanowisko creative strategist. Zakres jej obowiązków obejmuje planowanie strategiczne dla klientów agencji oraz prowadzenie projektów new business.
Sołtysiak jest związana z branżą reklamową od 2009 roku. Zaczynała w agencji S4, później była związana z Nairobią i Kalicińscy.com. Od 2016 roku jako senior strategic planner w agencji Grey odpowiadała za komunikację IKEA Polska.
W 2018 dołączyła do zespołu agencji Leo Burnett, w której opiekowała się strategicznie takimi markami, jak Samsung, Orange i Otodom. Jej projekty były nagradzane prestiżowymi nagrodami branżowymi. Zdobyły m.in. złoto w Golden Drum, Effie i Mixx Awards.
(KAP, 02.09.2022)
