Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix łamie zasady - nowy film Iñárritu najpierw w kinach

Alejandro Gonzalez Inarritu jest laureatem Oscara za reżyserię filmu "Zjawa" z Leonardo di Caprio (fot. Wikimedia Commons)

Łamiąc swoje zasady modelu biznesowego, Netflix zgodził się zamiast na platformie, najpierw pokazać w amerykańskich i meksykańskich kinach film "Bardo" w reżyserii zdobywcy Oscara - Alejandro Gonzaleza Iñárritu.

"Bardo", którego światowa premiera odbyła się w czwartek na Festiwalu Filmowym w Wenecji to trzygodzinny epos. Opowiada o meksykańskim dziennikarzu i dokumentaliście wracającym z Los Angeles do ojczyzny, po drodze przeżywającym kryzys egzystencjalny, zmagającym się ze swoją tożsamością, relacjami rodzinnymi oraz wspomnieniami.

To pierwszy film Iñárritu od czasu jego dramatu "Zjawa” z 2015 roku, który przyniósł mu Oscara dla najlepszego reżysera (statuetkę za rolę główną dostał Leonardo di Caprio). To także jego pierwszy film fabularny dla Netflixa.

"Jestem bardzo wdzięczny Netflixowi, ponieważ nie tylko dali mi pełne wsparcie i wolność, ale także pozwolili wypuścić ten film na siedem tygodni w Meksyku w wielu kinach i w Stanach Zjednoczonych" - powiedział dziennikarzom Iñárritu.

Netflix zakomunikował, że "Bardo” będzie grany w kinach w Meksyku od 27 października, a także w wybranych kinach w USA od 4 listopada, zanim trafi 16 grudnia do serwisu streamingowego.

Wcześniej Netflixowi zdarzało się na krótko wypuszczać niektóre filmy w kinach ze względu na spodziewane nominacje do Oscara.

Serwis prezentuje w Wenecji premiery trzech innych filmów: „Blondynka” (o Marylin Monroe), "Athena” i „Biały szum”, który otwierał festiwal. Jednak potem mają trafić na platformę.

(MAC, 02.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.