Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przemysław Rudzki dyrektorem kreatywnym wydawnictw Kanału Sportowego

Przemysław Rudzki jest też związany z Canal+, gdzie m.in. prowadzi magazyn "Jej wysokość Premier League" (screen: YouTube/Kick Off - Przemysław Rudzki)

Przemysław Rudzki rozpoczął współpracę z Kanałem Sportowym. Będzie dyrektorem kreatywnym wydawnictw kanału i prowadzącym cykl o lidze angielskiej pt. "Full English".

Rudzki ma odpowiadać m.in. za "Kwartalnik Sportowy", książki oraz dodatki wydawane przed wielkimi turniejami sportowymi. Współpracę Rudzkiego z Kanałem Sportowym ogłoszono w programie "Hejt Park", prowadzonym przez Krzysztofa Stanowskiego, jednego ze współwłaścicieli kanału.

Przemysław Rudzki jest też związany z Canal+, gdzie m.in. prowadzi magazyn "Jej wysokość Premier League". Jest ponadto autorem kanału piłkarskiego "Kick Off" na YouTube, który ma 37 tys. subskrybentów. W przeszłości był redaktorem naczelnym "Przeglądu Sportowego".

W tym tygodniu dziennikarz uruchomił zbiórkę na rozwój kanału, którą prowadzi w serwisie Patronite. Zebrane środki mają zostać przeznaczone na produkcję materiałów i poprawę ich jakości. Na razie wspiera go dziewięciu patronów, którzy deklarują 300 zł wpłat miesięcznie.

(MNIE, 02.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.