W lipcu słabiej w serwisach sportowych. Lider jest jeden, Interia pierwszy raz na podium
Treści sportowe Wirtualnej Polski przyciągnęły w lipcu 7,98 mln użytkowników (fot. Unsplash.com)
W lipcu większość serwisów z informacjami sportowymi z zestawienia Mediapanelu straciła użytkowników w porównaniu z czerwcem. Największy procentowy spadek liczby użytkowników zaliczył Fakt.pl. Interia pierwszy raz w historii znalazła się na podium zestawienia, prześcigając Sport.pl.
Jak wynika z danych Mediapanelu, treści sportowe Wirtualnej Polski (Wirtualna Polska Holding) przyciągnęły w lipcu 7,98 mln użytkowników (spadek o 4,54 proc. w porównaniu z czerwcem 2022 r.).
Czytaj też: "Fakty" najchętniej oglądanym programem informacyjnym w lipcu
Dalej znalazły się:
- Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 7,32 mln (spadek o 0,72 proc.),
- Interia (Grupa Polsat-Interia) – 6,07 mln (wzrost o 11,18 proc.),
- Sport.pl (Agora) – 5,89 mln (spadek o 9,52 proc.),
- TVP (Telewizja Polska) – 3,69 mln (spadek o 8,38 proc.),
- O2.pl (Wirtualna Polska Holding) – 3,42 mln (spadek o 0,97 proc.),
- Meczyki.pl (Online Venture) – 3,25 mln (spadek o 8,25 proc.),
- Polsat Sport (Grupa Polsat-Interia) – 2,71 mln (wzrost o 4,74 proc.),
- Sport.fakt.pl (RASP) – 2,48 mln (spadek o 20,31 proc.)
- i Sport.se.pl (ZPR Media) – 2,41 mln (spadek o 17,81 proc.).
Z kolei najwięcej czasu w maju użytkownicy spędzili w serwisie TVP – 32 min. Kolejne były: WP – 24 min, Onet – 20 min, Sport.pl – 14 min, Interia – 12 min.
Czytaj też: W lipcu najczęściej cytowane były: Wirtualna Polska, Onet i "Rzeczpospolita"
Spośród wymienionych serwisów sportowych serwis Meczyki.pl nie jest audytowany, jego wynik jest estymowany.
(BAE, 12.08.2022)