Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Sport nadal na czele kanałów sportowych, Polsat Sport wyprzedził Eurosport 1

Liderujący TVP Sport miał w lipcu 1,53 proc. udziału w grupie 4+ (fot. Pixabay.com)

W lipcu 2022 roku, tak jak rok wcześniej, najchętniej oglądanym kanałem sportowym był naziemny TVP Sport. Wiceliderem został Polsat Sport, który wyprzedził Eurosport 1.

Liderujący TVP Sport (Telewizja Polska) miał w lipcu 1,53 proc. udziału w grupie 4+ wobec 2,03 proc. rok wcześniej. Rok temu stacja pokazywała m.in. letnie igrzyska olimpijskie czy piłkarskie mistrzostwa Europy.

Czytaj też: W lipcu najczęściej cytowane były: Wirtualna Polska, Onet i "Rzeczpospolita"

Z kolei drugi był Polsat Sport (Telewizja Polsat) – 0,92 proc. (wzrost z 0,45 proc.). W lipcu kanały Polsat Sport transmitowały m.in. tenisowy turniej Wimbledon.

Kolejne miejsca zajęły: Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,47 proc. udziału wobec 0,92 proc. rok wcześniej (stacja nadawała wtedy m.in. igrzyska olimpijskie), Polsat Sport Extra (Telewizja Polsat) – 0,25 proc. (wzrost z 0,14 proc.), Eleven Sports 1 (Telewizja Polsat) – 0,22 proc. (wzrost z 0,1 proc.), Canal+ Sport 5 (Canal+ Polska) – 0,18 proc. (0,12 proc. rok wcześniej, do 4 kwietnia 2022 kanał nadawał jako nSport+), Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,11 proc. (spadek z 0,13 proc.), Polsat Sport News (Telewizja Polsat) – 0,1 proc. (wzrost z 0,07 proc.) i Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,07 proc. (spadek z 0,24 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był też TVP Sport – 1,13 proc. po spadku z 2,01 proc. Na drugiej pozycji znalazł się Polsat Sport – 0,52 proc. (0,36 proc. rok wcześniej), a trzecie były ex aequo Eurosport 1, który zmniejszył udział z 0,63 proc. do 0,29 proc. oraz Eleven Sports 1 – 0,29 proc. (0,15 proc. rok wcześniej).

Czytaj też: "Fakty" najchętniej oglądanym programem informacyjnym w lipcu

W grupie komercyjnej 16-59 liderował TVP Sport – 1,23 proc. (2,06 proc. w lipcu 2021), a dalej były Polsat Sport – 0,63 proc. (wzrost z 0,38 proc.) i Eurosport 1 – 0,3 proc. (spadek z 0,78 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 12.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.