Bogdan Koroluk został dyrektorem data business intelligence w Havas Media Group

Bogdan Koroluk pracuje w Havas Media Group od czterech lat (fot. materiały prasowe)
Z początkiem sierpnia Bogdan Koroluk awansował na stanowisko data business intelligence directora w Havas Media Group i został liderem zespołu DBI.
Bogdan Koroluk dołączył do Havas Media Group w maju 2018 roku, od początku do zespołu data business intelligence jako data strategy manager. Jest ekspertem od strategii danych, budowania doświadczeń klientów oraz procesów analitycznych. Zanim rozpoczął pracę w HMG, pracował w LVL Up Media, Wallgater oraz w Ve Interactive.
Data business inteligence director to nowo utworzone stanowisko w HMG, na którym Koroluk zarządza zespołem ekspertów DBI, czyli jednostki wyspecjalizowanej w data science i data driven marketingu. Dotychczas szefem tego zespołu był Łukasz Wiśniewski, head of DBI, który odszedł z agencji mediowej.
(KAP, 10.08.2022)
