Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Saatchi & Saatchi awansuje 12 osób

Saatchi & Saatchi awansowała 12 osób w działach kreacji, designu, client service i traffic (fot. materiały prasowe)

W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 osób - w działach kreacji, designu, client service i traffic.

W dziale kreacji i designu awansowało pięć osób. Team Adam Czartoryski i Aga Nowak-Dadas objęli stanowiska seniorskie: Czartoryski został senior copywriterem, a Nowak-Dadas senior art directorką. Oboje wcześniej pracowali w Feeders.Agency. Mają na koncie projekty dla marek: BNP Paribas, Netflix, Cinema City, Piwo Żywiec, Orange, Polpharma, KFC, Reebok i OtoMoto. Ich kampanie zostały wyróżnione statuetkami Mixx Awards, Innovation, KTR i Effie Awards.

Na seniorskie stanowisko awansował też Marcin Wroński, zostając senior copywriterem. W Saatchi & Saatchi pracuje od pięciu lat. Jest twórcą projektów dla takich marek jak Visa, Ikea, Carrefour, Pekao SA i P&G. Wraz z zespołem zdobył nagrody Effie, Mixx Awards czy YouTube Works.

Monika Majewska awansowała na stanowisko lead designerki w zespole prowadzonym przez Kamila Bugno, digital & concept design directora. Majewska pracuje od pięciu lat w dziale design editorial Saatchi & Saatchi, m.in. dla marek Whirlpool, Prince Polo, Levi’s i Wella.

Dominik Chyła, również z zespołu designu, awansował na stanowisko graphic designera. Wcześniej był graphic communication specialist w Ikea Group. Na koncie ma projekty dla takich marek jak Bank Pekao SA, OBI i MSL.

Aleksandra Mikołajczyk, zarządzająca planowaniem procesów i prac w agencji, została senior traffic managerką. Pracę w Saatchi & Saatchi zaczęła sześć lat temu, a od trzech lat samodzielnie zarządza traffikiem wspierając działy kreacji i designu.

W dziale client service awanse otrzymało sześć osób zajmujących się prowadzeniem projektów. Monika Zaręba awansowała na stanowisko regional account directorki. Z branżą reklamy, a jednocześnie z Publicis Groupe, jest związana od 16 lat. Pracowała dla marek takich jak Garnier, Citibank, Renault, Orange, Ikea. Na koncie ma liczne nagrody w konkursach KTR, Mixx Awards, a najważniejsza z nich to Grand Prix Effie. Marta Gnarowska została senior account managerką. Pierwsze kroki w reklamie stawiała w agencji eventowej Orchidea Group i agencji kreatywnej Havas Warsaw. Prowadziła projekty dla m.in. dla marek Peugeot i Citroën. Kolejną awansującą jest Agata Smaga, account managerka. Pracowała w Ringier Axel Springer Polska, współtworząc stronę Ofeminin.pl. Na koncie ma też projekty dla Rockstar, Viva czy Target. Dominika Bytner, od czterech lat pracująca w Saatchi & Saatchi, awansowała na stanowisko senior account executive. Wcześniej pracowała w PKO Banku Polskim. Ilona Sałańska objęła stanowisko account manager. Pracę w Saatchi & Saatchi rozpoczęła trzy lata temu, wcześniej była w dziale marketingu marki DOZ SA. Anna Ochnik-Gdula, która do agencji dołączyła w 2014 roku, została senior account executive. Wcześniej pracowała w spółce Agora SA.

(AMS, 09.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.