Tomasz Perkowski awansował w MediaHub Poland
Tomasz Perkowski jest związany z MediaHub od 15 lat (fot. materiały prasowe)
Tomasz Perkowski awansował na digital investments directora w domu mediowym MediaHub Poland. To nowo utworzone stanowisko w dziale trade.
Perkowski odpowiada za negocjacje warunków zakupowych klientów agencji oraz optymalizację procesów zakupowych w obszarze mediów digital. Nowy dyrektor raportuje bezpośrednio do Macieja Niepsuja, szefa działu trade MediaHub.
Tomasz Perkowski w MediaHub pracuje od 15 lat. Zaczynał jako media planner, a w ostatnim czasie pracował jako senior digital manager w zespole Anny Jezierskiej, client managing partner w MediaHub. Odpowiadał za zespół obsługujący klientów w zakresie strategii, planowania i realizacji kampanii online. Znalazły się wśród nich m.in. CCC, Vision Express, Kross, ORLEN, Vinted, Lotos, Decathlon, Microsoft, Telepizza i Velux.
(KAP, 01.08.2022)