Ruszyły spotkania Radia 357 z Markiem Niedźwieckim – dla patronów
Pierwsze spotkanie dla patronów z Markiem Niedźwieckim w KinoGramie w Warszawie odbyło się w czwartek (fot. Marcin Zawadzki/Radio 357)
Radio 357 rozpoczęło cykl spotkań dla patronów z Markiem Niedźwieckim. W sierpniu Niedźwiecki poprowadzi audycję ze Szklarskiej Poręby.
Pierwsze spotkanie Klubu Płytowego Radia 357 odbyło się w czwartek. W sumie zaplanowano ich sześć, będą organizowane raz w miesiącu w KinoGramie w Fabryce Norblina w Warszawie. W każdym evencie z Markiem Niedźwieckim będzie mogło wziąć udział 80 patronów.
Wycieczka po górach z Markiem Niedźwieckim
– Bycie patronem to nie tylko wspieranie stacji, ale przynależność do społeczności, którą budujemy wspólnie. To również szansa na uczestnictwo w ciekawych wydarzeniach, spotkaniach z naszymi dziennikarzami – mówi Julia Kohman, dyrektorka marketingu i sprzedaży Radia 357.
Czytaj też: W 2021 roku Radio Nowy Świat za 6,5 mln zł. Do stacji dołączył Sławomir Gołębiowski z TVN
Partnerem Klubu Płytowego Radia 357 jest firma Bang & Olufsen, duński producent sprzętu audio.
– Nawiązujemy komercyjną współpracę z kolejnymi firmami. Nie zgadzamy się na każdą propozycję. Wybieramy marki selektywnie, zależy nam na tym, by były to firmy z misją, którym zależy na czymś więcej, niż tylko sprzedaży produktu, które mają podobne wartości do naszych – deklaruje Julia Kohman. – Współpracujemy między innymi ze Škodą, z którą na trasie Męskiego Grania mamy wspólną scenę promującą młodych twórców. Razem z partnerami, jak mBank, InCredibles czy Land Rover, realizujemy specjalne tematyczne podcasty – dodaje Kohman.
Natomiast we wtorek 9 sierpnia Marek Niedźwiecki poprowadzi audycję "Kieruj się na południe" z dworca w Szklarskiej Porębie. Dodatkowo, 40 patronów będzie mogło uczestniczyć w wycieczce po górach z Niedźwieckim.
W każdym evencie z Markiem Niedźwieckim będzie mogło wziąć udział 80 patronów (fot. materiały prasowe)
Prezes Radia 357: "Nie chodzi o bicie rekordów"
Radio 357 rozwija również sklep internetowy Box 357, w którym nowe produkty pojawiają się co sześć tygodni i można je zamawiać w pre-orderze przez określony czas. W planach na ten rok jest jeszcze m.in. książkowy kalendarz na 2023 rok.
Czytaj też: Wyniki prac Państwowej Inspekcji Pracy w RAS Polska objęte tajemnicą
– Stawiamy na polskie, jakościowe produkty, pasujące do naszego wizerunku. Chcemy też, by ich producenci zyskiwali na współpracy z nami – mówi Michał Gąsiorowski, odpowiedzialny za Box 357.
Dotychczas sprzedano m.in. 11 tys. kubków i 8 tys. koszulek, a także 2 tony kawy.
Od stycznia do maja 2022 roku z wpłat od patronów pochodziło 4,1 mln zł (76 proc. wpływów Radia 357). Przychody ze współpracy z partnerami biznesowymi wyniosły 944 tys. zł (17 proc. wpływów), a ze sprzedaży Box 357 – 393 tys. zł (7 proc.).
Aktualnie 44 tys. patronów przekazuje 810 tys. zł miesięcznie poprzez serwis Patronite.
– Mamy świadomość, że okoliczności są niesprzyjające, a druga połowa roku będzie trudniejsza – mówi prezes Radia 357 Paweł Sołtys. – Z drugiej strony nie chodzi tu o bicie rekordów. Mamy niezwykłą, największą taką społeczność w Polsce. Wiemy, że możemy na nią liczyć w każdej sytuacji – dodaje Sołtys.
Czytaj też: TVP wciąż milczy w sprawie autora pytań z debaty prezydenckiej w 2020 roku
Radio 357 to stacja założona przez byłych dziennikarzy radiowej Trójki. Rozgłośnia rozpoczęła nadawanie w styczniu 2021 roku.
(KOZ, 31.07.2022)