Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodnik "Linia Otwocka" ukazał się po raz ostatni

Zespół dostał wypowiedznie warunków pracy z dniem 31 sierpnia (fot. Linia Otwocka)

W poniedziałek trafił do sprzedaży ostatni numer tygodnika "Linia Otwocka" (Fundacja Linia). Tytuł kończy działalność ze względu na problemy finansowe. 

– Nie ma dalszego ekonomicznego uzasadnienia wydawania gazety na takim poziomie i w takim formacie. Decyzja jest poparta wyliczeniami – mówi redaktor naczelny "Linii Otwockiej" Artur Kubajek. 

Zespół dostał wypowiedzenie warunków pracy z dniem 31 sierpnia, przy czym działalność wydawnicza została zakończona w poniedziałek 25 lipca. 

Zespół redakcyjny w ostatnim czasie tworzyli: Marcin Suliga (sport), Justyna Szmidt (korekta), Przemysław Skoczek (kultura, reportaż), Agnieszka Hawryluk (graficzka), Agata Legan ("Linia radzi", poradnik 50+), Sylwia Moch (prezeska Fundacji Linia), Izabela Kowalczyk (redaktorka), Artur Kubajek (redaktor naczelny), Agnieszka Jaskulska (reporterka), Barbara Cieślak (reklama i finanse) i Andrzej Gąsowski (redaktor techniczny), Sylwia Wysocka (Otwock, Karczew, powiat), Sylwia Tarwid (reklama), Karolina Stańczyk (reklama), Marcin Sędek (internet).

"Linia Otwocka" to regionalny tygodnik, który ukazywał się na terenie powiatu otwockiego i warszawskiej dzielnicy Wawer. Został założony w 1998 roku. Ostatni numer będzie w sprzedaży do końca lipca. Kosztuje 4 zł.

(BAE, 28.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.