Średnio tylko 9 tys. widzów "Porannego rogala" w Zoom TV
Wśród prowadzących program są m.in. Sławomir Zapała i jego żona Magdalena "Kajra" Kajrowicz (fot. Piotr Molęcki/East News)
Średnio 9 tys. widzów ogląda program śniadaniowy "Poranny rogal" w Zoom TV (Grupa Kino Polska). Produkcja notuje wyniki niższe niż średnie miesięczne udziały kanału.
Zoom TV emituje program od 4 lipca w dni powszednie (od 7.45) i w weekendy (na początku od 8.20, a obecnie od 9.15). Początkowo premiery były nadawane tylko od poniedziałku do piątku, później także w weekendy. Obecnie pojawiają się ponownie w dni powszednie, ale już po jednym nowym odcinku dziennie (najpierw pokazywano po dwa).
Z danych Nielsen Media, które obejmują wszystkie poranne emisje od 4 do 24 lipca, w tym te powtórkowe, wynika, że nadając program stacja ma 0,21 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,21 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 0,27 w komercyjnej 16-59. Dotychczas najwięcej widzów przyciągnęło wydanie z godz. 9.15 z 24 lipca - 38 tys. Z kolei część odcinków programu, np. z 14 i 18 lipca, miała zerowe udziały w grupie 16-49.
Dla porównania, w pierwszym półroczu 2022 roku Zoom TV odnotował 0,49 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,55 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,57 proc. w komercyjnej 16-59.
W programie duet prowadzących, np. piosenkarz Sławomir Zapała i jego żona Magdalena "Kajra" Kajrowicz, omawia bieżące wydarzenia. "Poranny rogal" dla Zoom TV produkuje firma Story Production.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 26.07.2022)