Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tandem Media: prawie co trzeci internauta w Polsce słucha podcastów

Podcastów słucha niemal co czwarta osoba w wieku 25-34 lat (fot. materiały prasowe)

Zasięg miesięcznych podcastów w Polsce wzrósł z 30,6 proc. w 2020 roku do 31,3 proc. w 2021 - wynika z badania Tandem Media, zrealizowanego przez Publicis Groupe.

Słuchacze włączają podcasty coraz częściej. Ich zasięg tygodniowy urósł z 17 proc. w 2020 roku do 21,3 proc. w 2021. Według Tandem Media sprzyja temu rosnąca liczba audycji internetowych na żądanie dostępnych w Polsce, gdzie od 2019 roku pojawiło się ponad 7 tys. tytułów podcastowych w otwartej dystrybucji.

46 proc. słuchaczy podcastów ma wykształcenie wyższe, a 43 proc. - średnie. Największy odsetek odbiorców - 24 proc. - jest między 25. a 34. rokiem życia. 

Badanie wykonało Publicis Groupe w listopadzie 2021 roku na 7,2 tys. internautach powyżej 15. roku życia.

(KOZ, 26.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.