Bluerank i FSE miały w 2021 roku 69 mln zł przychodu
Motorem napędowym Bluerank były obszary SEO, marketing analytics i performance (fot. materiały prasowe)
Agencja marketingu internetowego osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 26 proc. - do prawie 29 mln zł, a jej zysk netto wyniósł w 2021 roku ponad 2 mln zł.
Sprzedaż Full Stack Experts, spółki powiązanej z Bluerank, wzrosła o 54 proc., do poziomu prawie 40 mln zł, a zysk netto wyniósł 2,5 mln zł. Przychody Bluerank zwiększyły się rok do roku - z 23 mln zł do prawie 29 mln zł, a w FSE odpowiednio z 26 mln zł do ponad 40 mln zł. Łącznie przychód obu spółek wyniósł ponad 69 mln zł, niemal o 20 mln zł więcej, niż w roku poprzednim.
Jak informuje Maciej Gałecki, CEO Bluerank, motorem napędowym spółki były obszary SEO, marketing analytics i performance. "Po 2020 roku, charakteryzującym się dużą niepewnością i zmiennością, rok 2021 był czasem stabilizacji nastrojów, swego rodzaju oswojenia się z sytuacją pandemiczną wśród naszych Partnerów" - dodaje Gałecki.
Cele na 2022 rok to budowanie strategicznego podejścia do współpracy z partnerami, jeszcze większe skupienie na customer journey i rozwój w tym kierunku.
(AMS, 20.07.2022)