Grzegorz Kłusek kończy pracę w Dziadku do orzechów
Grzegorz Kłusek z Dziadkiem do orzechów jest związany od maja 2020 roku (fot. materiały prasowe)
Grzegorz Kłusek, head of new business w agencji Dziadek do orzechów, ostatniego dnia lipca zakończy pracę w agencji. Na razie nie zdradza planów zawodowych.
Kłusek odpowiada za kontakty z nowymi klientami agencji, budowanie relacji, a także koordynację pracy zespołu w projektach przetargowych. Z Dziadkiem do orzechów jest związany od maja 2020 roku, wtedy objął stanowisko new business managera. Wcześniej pracował w agencjach: Brandbay.pl, Click Community oraz Opus B, m.in. dla takich marek, jak Kompania Piwowarska, KFC, Avon, Hochland, Nestlé, Finuu, Kruk, Biofarm, Canon.
Czytaj też: Grupa Lotos oficjalnym sponsorem 79. Tour de Pologne
W lipcu do agencji Dziadek do orzechów dołączyła Sandra Drażba, która objęła stanowisko senior business development manager.
(AMS, 19.07.2022)